batmanbebis

Alla inlägg den 3 december 2014

Av batmanbebis - 3 december 2014 19:43

JA, det är december

JA, det är vinter

JA, klart som fan det är kallt men jag blir lika sur varje gång.

Jag har alltså på mig min svindyra nya dunkappa med en tjocktröja under, mössa vantar och står i busskuren och skakar.

Bredvid mig på en bänk sitter tre tjejer med höstjackor...uppknäppta.

Ibland blir jag verkligen kall in i skelettet känns det som, och det tar en evighet att bli varm

Nu hade jag suttit på ett möte i två timmar, och det hettade i kinderna, kom ut och frös så jag skakade, gjorde ont i kroppen och då stod jag och väntade på bussen i 10 min.

Behöver kroppen bara vänja sig
För att förra året under vintern så hade jag i princip samma kläder, och det var ju då både 10 och 15 minus.

Men nuuuu, tjockare jacka och minus ett men jag skakar som fan?


fattar inget.

#svin #kallt #vinter #helvete #is #kyla #december #överleva #dunjacka #utanröv


Av batmanbebis - 3 december 2014 19:34

Jag verkligen älskar snacks, och med det menar jag chips, jordnötter, popcorn, ostbågar..sa jag CHIPS?


Här är en ny favorit:


 

Estrella GRILL och vitlök, muu-ums!

Mycket smak och smaskens, men inge hångelvänligt chips för du smakar inte smaskens, men vem bryr sig?



Sen har vi........



 

Estrella Jordnötsbollar chili.

Nej.

Dom här är verkligen inte goda.

Dom känns torra, och om du är som mig en chili fantast och tror dessa ska vara starka? Nej

Torra och nån skum eftersmak...huuua

Jag ska dock någondag, smula sönder några och göra en sås av det, kan nog bli okej:)


Kanske hamnar något av detta i kundkorgen i helgen?
Inte bollarna hoppas jag.


#estrella #kundkorgen #chili #test #tips #grillchips #vitlök #fredagsys #lördagsgodis

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards