batmanbebis

Alla inlägg den 28 december 2014

Av batmanbebis - 28 december 2014 13:49

Sov väldigt bra inatt, det är något jag i princip alltid gör vilken tur jag har. Känner otroligt många människor med sömnproblem, måste vara otroligt jobbigt.

Annars då?
Idag var tanken att det skulle städas och fixas men jag är ju som inte så bra på det.

Det driver mig verkligen till vansinne ibland att jag är en stökmajja.

Har plockat lite tvätt och vikt in saker i byrån iallafall, ska strax diska...så det är ju alltid något.

Men man borde verkligen sätta fart nu när man har semester.


Imorse så var det pyttelite blod på pappret igen när jag hade kissat

Tyckte mig skymta en liten klump också, jaha då är väl mensen på G

Något i mig hoppades lite denna månad

Andra månader har det inte varit så.

När det kom en liten blödning på julaftonskvällen så tänkte jag, åh nidblödning.

Något i min väcktes ett litet litet hopp.

Jag har ju aldrig haft det så, aldrig gått över dagarna när beräknad mens är.

Nu är det fyra dagar kvar till mens.

Och de senaste månaderna(året?) så har jag börjat blöda lite, två dagar innan själva mensen, så nu e det bara vänta vänta.

Vore bättre för mig att städa än att sitta här och prata om detta, räcker med att jag snart sätter google förbud på mig själv


Pratade lite med min bekanta, som nu är gravid, efter FYRA år osyddad sex.

Hennes graviditet var nog den ovanligaste jag läst om.

Nu har den ju precis börjat men iallafall.

Hon blödde i två veckor, och visade sedan positivt

Med tvillingar!!!
Sen förlorade hon ena bebisen, fick enorma blödningar.

Men den andre mår enligt barnmorskan bra

Hon blödde i två veckor, jag hade inte ens tänkt på att ta ett graviditetstest då.

Stackarn, vilken skräck det måste ha varit att få en enorm blödning, :(


Mitt i allt detta så försöker jag iallafall tänka att vi iallafall har ett samtal hos sjukhuset i januari, där vi gjorde utredningen. Därigenom kanske vi där kan få mer hjälp isåfall.


Jag vill inte drömma iväg, jag vill inte hoppas. Men det är ju omöjligt så jag tror att man måste tillåta sig själv att sväva iväg

Även om jag inte svävar iväg så blir jag nog iallafall lika ledsen om det är negativt.

Min starkaste fantasi är hur jag ska berätta för min syster

Min syster som står mig närmast i hela världen och som längtar lika mycket som jag

Hur jag kommer gråta och skrika.


Hoppas.


#längtan #vi #motettplus #graviditet #ägglossning #försöka #hoppas #nedräkning #värk #drömma

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards