batmanbebis

Alla inlägg den 4 december 2014

Av batmanbebis - 4 december 2014 20:53

Startade tvätten klockan sju och började att prova kläder inför morgondagens julbord med jobbet.

Blev hungrig och tog en macka, sen var det dax att skutta ner och hänga tvätten.

Sen upp igen och prova lite till, bestämde mig för en leopardfärgad, fast i rött, axelbandslös..woop woop

Lite bloggande.

Klockan är nu nio och jag borde börja tänka på att sova.

Men tvätten är inte upptagen, och jag ska ju duscha.


ahhh


Vill ju våffla håret också, tror jag är den enda som 2014 våfflar håret, men I love it!

Så jag tänkte, äh, har 45 min på mig imorgon innan bussen går till julbordet på kvällen, hinner våffla då..men vart då?
Är en skola så visst kontakter finns men måste våffla framför stor spegel..åhhahh!


Jag ÄLSKAR verkligen att ha småproblem!!!!!!!!!!!


Sen är det småplaner för outfiten på lördag, det står att dom även bedömer klädseln i framförandet, åh!

Så ska det bli rött med vita prickar eller svart med lite skinn...hmmm


Inga klackar imorgon iallafall, kan inte bli tjurig pga strejkande fötter:)


#älska #småproblem #julbord #karaoke #kläder #funderingar #21 #sova #jehu #woho #torsdag

Av batmanbebis - 4 december 2014 20:45

Föräldrar på facebook kan vara rätt lustiga(läs kusliga) ibland

Denna vecka som varit har flera outat sina barn på facebook

Här är lilla kalle 7år som precis har spytt

Här är johanna 2 år som inte sovit en blund inatt.


Jag vetinte, men skulle ni vilja att någon fotade er när ni precis spytt?
Eller, skulle ni vilja ligga ute på nätet, på facebook när ni var sjuka öht?


Om man absolut måste ta kort på barnet ta kort på en arm eller en fot under ett täcke för att visa "vi klarade det", typ

Men en jävla closeup med blixt fattar jag inte.


Respektlöst.




#hysterisk #mammor #föräldraskap #respektlös #sjukdom #selfie #closeup

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards