batmanbebis

Alla inlägg den 26 december 2014

Av batmanbebis - 26 december 2014 19:58

När hysterin över denna produkt spred sig bland ungarna på jobbet så förstod jag aldrig varför, varför blev denna produkt så hypad?
Fick sen engång låna baby lips av en kollega och det var verkligen nice på läpparna, en diskret fin färg blev det, doftade gott.


Så idag hittade jag på Åhléns 6 stycken för 199 kronor!


 


#babylips #tips #shopping #nytt

Av batmanbebis - 26 december 2014 19:47

Tog mig in till stan och det är ju inte alltid det smartaste valet när det är REA

Om bara alla människor kunde hjälpa varandra och inte vara så ego så skulle ju shoppingen bli ganska smärtfri.

Ta er som är inne på ett knökfullt H&M med barnvagn.

Idag så var det flera mammor som ställde sin vagn mitt i en gång och sen lassade dom kläder på vagnen över en sovande bebis. Jag kunde inte gå förbi, och ni kan ju tänka er , det var alltså folk som stod och trängdes i gångarna så om det plötsligt stod en vagn och gjorde så att INGEN kunde gå förbi blev det kaos.

Många gånger såg man inte ens till mamman så man kunde inte påpeka detta.


Fast å anda sidan, påpeka? Det var rätt synligt att vagnen var ivägen

Inne på H&M var det en familj som tog upp gången med vagnen, precis vid utgången, så folk gick på sidan, så när folk kom in i butiken fick vi andra som skulle gå ut vänta framför vagnen.

Den äldre kvinnan i sällskapet sa"oj vi står i vägen", hon som körde vagnen säger "jaa men man måste ju få ha vagn här"


Nej, vet du...du MÅSTE inte gå på mellandagsrean med din vagn, det funkar liksom inte

Ni var tre stycken kunde inte en av er stå utanför med vagnen?

Kan ju inte ens vara roligt för DIG att ha vagn, jag får hoppa åt sidan och ta andra vägar, hur är det då med vagn?


Jag köpte iallafall te par skor, för UNDER 400 kronor, perfekt!

Rätt jävla komiskt att jag köpte ett par leopard uggs, exakt likadana som jag köpte förra året, men dom gick sönder.

Har aldrig tidigare köpt två par likadana skor sådär.


Köpte en svart mössa med nitar fram på H&M
Och en röd stickad tröja.


Köpte ett kit till E, med lotion deo och after shave for sensitive skin på Åhlens, bara 150 kr, tyckte jag var billigt.


Behöver fortfarande trosor, bh och jeans, men ska nog till ett närmare köpcentrum och fixa det, och ha en tunnare jacka på mig:P


#rea #shopping #vagnmaffian #respekt #mellandagsrea #skor #tips

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards