batmanbebis

Alla inlägg den 30 december 2014

Av batmanbebis - 30 december 2014 13:29

Och så kom det rött blod på pappret.

Tog en dusch, känner mig less och satte in en tampong.

Igår hade jag hopp, idag är det kört.

Tänk så tvära kast.

Känns otroligt bra att vi ska på uppföljning på utredningen nu i januari, så jag kan berätta att jag plötsligt blödigt lite varje dag i nu fem dagar.

Sitter och skriver med värkande äggstockar, som jag även det haft i fem dagar men nu mer..


Är nog bra att vi ska bort idag, få umgås, spela sällskapsspel och äta gott.

Med folk där man kan vara sig själv, där jag kan få vara lite nere.


Det har väcks en debatt på Facebook, om att man inte ska ifrågasätta kvinnors val med att inte vilja ha barn, jättebra och viktig debatt!

En annan minst lika viktig debatt borde vara den som många kvinnor går igenom, nämligen att ha svårt att bli gravid.

Jag tror iof att en bra grej är att vara ärlig när vänner och kollegor frågar"är det inte dags för er snart?"

Att då säga, absolut och vi försöker men det är svårt för oss.

Men jag orkar helt enkelt inte.

Sen framförallt så tycker jag att det är privat.

Så jag får väl ta kommentarerna som jag gör nu med...ett påklistrat leende.


Ha ett fantastiskt nyår alla mina läsare!!


#längtan #2015 #nyatag #försöka #förlåt #sorg #fanfanfan #fira #nyår

Av batmanbebis - 30 december 2014 01:39

Idag var det visst dags för final i Karaoke SM.

Vetinte om jag bloggat om det?


När jag sjöng på min födelsedag i november så vann jag ju och gick vidare till SM.

Sent igår fick jag mer info om tävlingen och kände direkt då att "nääää"

Stod att man bedöms i tre kategorier

sång, utförande och kläder.

Stod också att man mest ser på själva showen.

Och ja, jag showar inte, tycker sånt är pinsamt och tillgjort.

Men sen tänkte jag, ähhh jag e me för att det är KUL inte för o vinna

Sagt och gjort å åkte jag och E och mina två vänner dit, jag och 14 till sjöng.

Sen skulle 11 gå vidare och nån av de 11 vann 1a pris.


Jag var inte en av dom 11 som gick vidare.

Alla utom en som gick vidare hade typ scenkläder o grejer, inte jag.

Så det var jag och två till som inte gick vidare.

Fast jävligt skönt för att jag vet att det som gick hem var ju att man showade, så det var kul:)
Men alltid när man tävlar så hoppas man ju lite.


Iaf super nöjd över min insats!!


Fick hem en ny tröja idag också:


 

(INTE JAG PÅ BILDEN)


E´s första reaktion"haha min söta trettioåriga flickvän"

Jag flinar stort och drar upp my little pony tröjan och visar tröjan under....turtles....hahaha


Ja jag är 30 år och har både my litle pony OCH turtles:)


En bra dag


Imorgon åker vi till min syrra för att firan nyår



BIM 1 jan


#karaoke #sm #tävla #nervös #show #uttagning #mylittlepony #30 #flickvän #lycklig #nytt #tips #längtar #BIM

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards