batmanbebis

Alla inlägg den 8 december 2014

Av batmanbebis - 8 december 2014 20:10

Tiggare är inte något som har stört mig speciellt mycket.

Hur kan människor som ber om pengar vara störande?
Försäljare däremot som jagar mig med den nyaste mobilen, eller som evisar sig med att fråga vilken operatör jag använder DOM stör mig.


Nu ska man skriva på förbjud tiggeri.

Hur kan man förbjuda att människor ber om pengar?
Jag fattar inte

Dom sitter ju bara där?
Det är väl ingen som har en pistol mot ditt huvud och ber om pengar

Så vad är det dom gör som är så provocerande?

Vad är det dom gör mot dig som gör att dom ska förbjudas?

Jag fattar inte


#tiggeri #stockholm #2014 #jul #förbjuda #lagar #pengar #skrivpå #debatt

Av batmanbebis - 8 december 2014 12:42

Jag kikar på Ullared på kanal5 och programmet känns så sommrigt.

Jag blir glad inombords av program som verkligen sprudlar svenssonlivet.

För det är det livet jag velat ha i hela livet

Husvagn, familj, villa och TRYGGHET


febern tror jag är på bättringsvägen men känner mig superseg.

Det är verkligen jobbigt att man redan NU måste avgöra om man kan jobba IMORGON, förkylningar går ju verkligen upp och ned.

Tänk dom som har jobb där ingen vikarie behövs? Då behöver man typ bara ringa samma dag.


Men vettigast är nog att man känner sig frisk och kry en dag innan man jobbar dagen därpå.


Imorgo ska jag dessutom till tandläkaren, nu SKA JAG DIT

Förra besöket ställde jag in för att det inte passade verksamheten att jag gick, man får gå på läkarbesök på arbetstid men jag orkade liksom inte förstöra för hela arbetslaget genom att gå.


Googlade runt och hittade en perfekt julklapp till min bästis.

Jag har nog aldrig gett honom en julklapp förr.

Dock så har jag aldrig uppskattat honom så mycket om jag gjort nu i år.


När jag och pojkvännen haft det enormt tufft så har han alltid funnits där.

När E inte orkar eller vill följa med så ställer min kompis alltid upp.


Så det blev en rätt dyr grej, men han kommer att bli glad!



 
Fyra shotglas från game of thrones!


#julklappar #tips #got #bästis #förkyld #shopping

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards