batmanbebis

Direktlänk till inlägg 2 december 2014

November slår rekord i mörker

Av batmanbebis - 2 december 2014 19:33

Huuua, va kallt det har varit idag

Har min nya kickass dunkappa(som jag har bloggat om tidigare) och den hjälper bra men idag har jag frusit iallafall

Har liksom aldrig hunnit blivit riktigt varm utan gått och småfrusit hela dagen, brr!!


Åt nyss en så himla god sallad.

skinka, räkor avokado..mums!

den ska jag beställa flera gånger den var mättande och gav en behaglig mättnad...mums!


Vi tar en paus i att göra barn nu...tror jag. och ja det känns väldigt jobbigt såklart.

Jag ska ha mens om några dagar och för första gången på länge så är det inte ens spännande, jag vet ju att den kommer att komma eftersom vi knappt haft sex.

Vetinte mer vad jag ska säga om min relation, och orkar nog inte prata mer om den just nu....


November har tydligen slagit rekord i att vara mörk, det märks verkligen

Jobbet är superstressigt i november, det är lucia, luciafirande, julpyssel utvecklingssamtal, samt trötta barn.

Ska bli skönt med ledighet, har önskat semester.

Men när jag mår dåligt så är det bra för mig att jobba, då håller jag tankarna på annat och grubblar inte en massa.


Längtar enormt efter julafton, julen gillar jag inte alls..det är en familjehögtid och det påminner mig om att jag inte skapat mig en egen familj. MEN jag älskar min familj och min släkt och julafton är alltid supertrevlig.


Imorgon är det dags för kvällsmöte...gäääsp

Torsdag slutar jag tidigt, HALV FYRA

Jag slutar tidigt en dag i veckan, och i tre veckor så har jag jobbat övertid på min tidiga dag, men inte imorgon, jehu!!


På fredag är det julbord med jobbet, samma ställe som förra året och fan va kul det är

Har iallafall tre kollegor som jag fullkomligt älskar, vi skrattar och skojar så det är himla kul om vi hamnar vid samma bord, det ska jag se till!!


Måste hitta något nice och ha på mig, funderar på en röd klänning med vita prickar:)

Börjar känna mig lite krasslig i halsen dock.

Jobbet erbjuder både ögoninflammation förkyningar och magsjuka.

Mycket krävs för att jag ska ställa in julbordet MEN!!.............ska ju tävla på lördagen, i sång...Så då måste ju min röst hålla. Omöjligt att sjunga när man är hes..Vore synd att missa den chansen


Hoppas!


#julafron #farväl #misslyckat #paus #chansen #julbord #täving #kollegor #kalltsomfan #kollegor #älskar #avokado #sallad #hes

Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards