batmanbebis

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av batmanbebis - 24 oktober 2015 22:28

Har jag sagt att jag också googlade parterapi?
Har läst o hört att det är väldigt framgångsrikt och jag tänkte kolla upp det lite

Verkar dock bara vara svenska kyrkan som håller i det här, om man inte vill pendla, vilket jag inte vill.

Att kyrkan håller i det behöver ju inte vara dåligt, men jag fick inga bra vibbar.


Jag har för ett tag sen köpt sån recharge, fick tag på flera förpackningar för ett billigt pris, och jag tänkte att det är ett alternativ till kaffe, som jag inte dricker.

Är alltså ett sockerfritt pulver du löser upp i vatten och får i dig koffein.

Igår skulle jag ta fram en ny förpackning med 16 påsar, har nog fem förpackningar.

Då ser jag att sex st saknas.

Misstänker direkt E.

Då har han alltså gått i min låda och sett dessa och tagit sex stycken?!
Sånt här gör mig så jävla förbannad, varför tar man andras saker utan att fråga?

Jag börjar tro att min pojkvän ibland har nån störning eftersom han tar saker, utan att berätta.

Jag sa till honom att han får ta det mesta, men fråga först!!!

Men nej, sen händer det igen.


Är ju inte direkt något man pratar om, att han är som en tjuv...rätt pinsamt faktiskt.

Men jag fattar inte hur han funkar.

Han gör likadant med mat.

Jag kan komma hem och anta att jag har en grej i kylen, för att den var där igår..Och planerar att äta den eller ha den i en maträtt.

Så har han ätit upp den.

Jag blir galen på sånt där!

Var sugen på en macka minns jag, då hade han tagit sista brödet.
Jag har satt en skylt på min kyl, "tar du det sista av något så SÄG TILL"


Har andra människor det såhär?


Så nu blev jag sur på honom....igen
Är så less på detta, och mitt i allt detta så går jag på hormoner och vi ska förmodligen göra en insemination.
Hade ju underlättat om det inte var så jävla mycket irritation i mitt liv just nu

Av batmanbebis - 24 oktober 2015 22:16

Idag drog jag till marknad i min gamla barndomsstad.

Det var påväg dit som jag såg colamorsan som jag bloggade om tidigare.

Var rätt mysigt att strosa runt där faktiskt, såg en gammal klasskompis som jag hejjade på och en heldel bekanta ansikten.

Det är en liten stad:)

Det är något som jag tror måste ha med åldern att göra, det här med att göra saker ensam.

Marknad ensam var uteslutet för några år sen, kunde knappt åka och shoppa ensam förut.. Man skulle alltid ha med sig nån typ vad man än skulle göra.

Men nu var det riktigt skönt att vara ensam..Strosa runt och kolla på stånden med tunnbröd, sylt, kryddor, korvar och marknads kläder:)
Är precis samma utbud som när man var barn:)


Har fått google noja, nu igen...
Nu gäller det detta:


 
(bilden tagen från google)
Ja juste, jag vill ha rosa hår..Såhär ljust rosa..Färgen kallas passande nog för cotton candy.

Är andra människor såhär?
Att man får en idé sen googlar man gärnet.

Jag har fått dille på flera saker senaste veckan, så min google används....flitigt.


Googlar:
Cotton candy hairstyles.


Sen är jag inne på sidecut igen, haft det förut och jag sa "aldrig mer", men vafan jag vill ha en frisyr, mitt hår bara hänger


Googlar: hairstyles girls sidecut


Sen såg jag orange hår, fyfan googlade: orange hair, och kom fram till färgen napalm orange, OMG; ball!


Inne på tatueringar igen så jag googlade:
dotwork tattos


Sen kollar jag blocket efter bil.

Jag blir verkligen som besatt ibland och kan sitta och googla i dagar och timmar.


Så imorgon är chansen rätt stor att jag köper en hårfärg, om jag hittar en ljusrosa...vilket jag nog inte gör.



Ego · Tips
Av batmanbebis - 24 oktober 2015 11:41

Varför ger ni era barn cola?
"Läsk lite ibland gör ju inget"
Alltså ditt barn får inte läsk på stan. .eller i förskolan. Så varför ska du introducera ditt barn för läsk? ?
Jag fattar inte!!
Ditt barn ser dig dricka och vill ha det du dricker. ..så är det nog med det mesta. Men om du dricker alkohol och barnet vill ha.. får den det också?

Såg nyss en mamma ge sin son i vagn cola. .."lugn nu..mamma håller"

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards