batmanbebis

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2015

Vill förändra mig

Av batmanbebis - 24 oktober 2015 22:16

Idag drog jag till marknad i min gamla barndomsstad.

Det var påväg dit som jag såg colamorsan som jag bloggade om tidigare.

Var rätt mysigt att strosa runt där faktiskt, såg en gammal klasskompis som jag hejjade på och en heldel bekanta ansikten.

Det är en liten stad:)

Det är något som jag tror måste ha med åldern att göra, det här med att göra saker ensam.

Marknad ensam var uteslutet för några år sen, kunde knappt åka och shoppa ensam förut.. Man skulle alltid ha med sig nån typ vad man än skulle göra.

Men nu var det riktigt skönt att vara ensam..Strosa runt och kolla på stånden med tunnbröd, sylt, kryddor, korvar och marknads kläder:)
Är precis samma utbud som när man var barn:)


Har fått google noja, nu igen...
Nu gäller det detta:


 
(bilden tagen från google)
Ja juste, jag vill ha rosa hår..Såhär ljust rosa..Färgen kallas passande nog för cotton candy.

Är andra människor såhär?
Att man får en idé sen googlar man gärnet.

Jag har fått dille på flera saker senaste veckan, så min google används....flitigt.


Googlar:
Cotton candy hairstyles.


Sen är jag inne på sidecut igen, haft det förut och jag sa "aldrig mer", men vafan jag vill ha en frisyr, mitt hår bara hänger


Googlar: hairstyles girls sidecut


Sen såg jag orange hår, fyfan googlade: orange hair, och kom fram till färgen napalm orange, OMG; ball!


Inne på tatueringar igen så jag googlade:
dotwork tattos


Sen kollar jag blocket efter bil.

Jag blir verkligen som besatt ibland och kan sitta och googla i dagar och timmar.


Så imorgon är chansen rätt stor att jag köper en hårfärg, om jag hittar en ljusrosa...vilket jag nog inte gör.



Ego · Tips
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards