batmanbebis

Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av batmanbebis - 22 oktober 2015 21:15

Varför i helvete svarar han inte?
Jag hatar detta!

Smsar hans mamma, men hon svarar inte heller.


För ett tag sen så hjälpte E sin mamma bort från sin man, som tydligen är psykiskt sjuk.

Så jag fick nån jävla känsla av att något har hänt. Han är psykiskt sjuk och varken E eller hans mamma svarar.

Fan, att det alltid ska vara oro när det gäller den där mannen.

Eller nej, alltid, det är längesen han oroade mig. Men allt som hänt förr gör ju att man direkt blir orolig.


Måste försöka sova trots att vi inte pratat.

Jag kan nog räkna på en hand de gånger vi gått och lagt oss utan att sagt eller skrivit godnatt:(


Nu måste jag dock kolla på Brottsplats Sverige, då det handlar om morden i Trollhättan, sen ska det handla om E s kompis som mördade en kille i somras....Huua, kommer bli jobbigt att se allt igen:S

Av batmanbebis - 22 oktober 2015 18:26

Skrev ju en snabbis tidigare...

Besöket gick bra, jag får börja äta hormoner idag.

Fick ett nytt märke, vilket jag läst mycket om

Många sjukhus har slutat med pergotime för att det finns risk att man kan producera för många ägg, samt ökad chans för tvillingar.

Så nu ska jag äta en ny, idag till måndag.

Sedan besök igen onsdag

Och sedan förhoppningvis ny tid för insemination.


Inseminationen kan bli av fre lör eller måndag..

Hoppas!


Och jag som ska på Halloweenfest på lördag:)


Nej nu ska jag ta mig i kragen och diska, blir så lätt att jag hamnar framför datorn varje kväll

Köpte små färdiga pannkakor på hemköp för 15 kr som jag hade keso och skinka på, mums!


E svarar inte på telefon, den är avstängd och jag får en klump i magen.

Har ju haft lite förflutet där han inte varit anträffbar och det har hänt grejer, så jag blir orolig...

Men ibland händer det saker och jag får hoppas att han hör av sig.


Sen ska jag nog slänga i en färgning i håret så man är lite fredagsfin imorgon:)



Av batmanbebis - 22 oktober 2015 18:10

Fruktansvärt.

Förstå skräcken, att veta att detta har hänt på dina barns skola.

Förstå att vara ett av barnen och se detta.

Jag tänker på hur updaterad jag är, att jag läste om detta på min rast.

Men det hade lika bra kunnat vara så att jag inte kollade internet när jag hade min rast.

Precis som många  anhöriga, som inte visste att detta skedde idag klockan 10.00

Att samtalet till alla föräldrar, HÄMTA ERA BARN, måste ha gett en enorm klump i allas magar.


Sen när skolan öppnar igen, lokalerna, byggnaden kommer alltid att påminna om detta.

 I skrivande stund vet jag inte hur många personen gav sig på.

Den 21 åriga mannen hade även tagit ett kort med två elever, alltså poserat framför en kamera.

Och då redan dödat en person.

21åringen dog, och nu får vi kanske aldrig veta varför


Fruktansvärt.

Av batmanbebis - 22 oktober 2015 09:05

Idag börjar jag hormonbehandling !
Skriver på mobilen och håller mig kort.
Fick dessutom en kvällstid nästa besök så det ska nog inte påverka jobbet så mycket.

Yes! !!

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards