batmanbebis

Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av batmanbebis - 26 oktober 2015 19:52

Började senare idag, hade utbildning.

Kändes härligt att få sova längre, gick dock och la mig sent igår så det blev inte mer sömn:)


Har sparat några bilder som jag sedan ska presentera för barnen.

Det är blandannat Hulken som ballerina, spiderman som ballerina/sittandes i rullstol osv.

Dessa är en tanke att bryta normerna, att killar inte bara är stora starka med muskler.

Jag måste presentera detta på ett bra sätt för klassen, annars kommer det bara ses som löjligt"men vad göööör Hulken"

Kanske prata om att Hulken gör vardagliga saker och att kanske handlar dom också.

Känns kul och spännande detta och hoppas det tas emot av barnen!


I två dagar har jag googlat att färga håret.

Så nu har jag beställt färg.

Rosa och lila.

Känner mig lite orolig, HAH är jätte konstigt för MIG att vara orolig. Jag har ju haft rosa, blått, rött hår många gånger och aldrig direkt brytt mig supermycket över resultatet.

Men jag tänker att ÄH blir det fult så tvättas det ju ur relativt fort, så vi får se!

Är mycket jobb med extrem hårfärg men jag är så trött på att se så svensson ut.


Saknar min pojkvän.

Det är rätt stort för mig eftersom jag endel dagar inte känner något alls, eller känner missnöje

Att sakna känns ganska mysigt, tryggt och pirrigt..Iallafall om jag vet att saknaden snart stillas.

Imorgon kommer E:)
Idag är det också sista tabletten av hormonerna.


Juste!
Jag var med i en tävling om biljetter till Monster Jam, och jag vann, helt otroligt:)



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards