batmanbebis

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av batmanbebis - 18 oktober 2015 21:23

Har kollat på blocket efter bil.

Det är riktigt skoj att kolla,  vetinte riktigt vad jag ska kolla efter men kollar automat, bensin och har satt en gräns på 30.000 kr.

Det känns så verkligt det här med körkort när man kollar in bil!

Är också lite orolig för hur man ska kunna klara av alla utgifter.

Bilen, lån, försäkringar.. Bilen kommer bli en stor kostnad, men jag vil ju också kunna spara pengar varje månad som jag gör nu.


Nu susar klockan iväg som den ofta gör för mig på söndagar.

Juste, sprayen mot flugorna verkar faktiskt hjälpa, peppar peppar!


Mens om tre dagar, det molar i äggstockarna och jag skulle kunna äta en häst.

Tror att det  tyder på mens, jag måste lära känna min kropp bättre.


Och det där jävla cellprovet, hur jävla svårt ska det vara!?
JAG MÅSTE GÅ DIT!!!!!!!!

FAN, va trött jag blir på mig själv.



Ego
Av batmanbebis - 18 oktober 2015 21:16

Varför är det alltid så att jag mår illa när jag ska shoppa i stan?
Jag tror det har o göra med att jag ränner runt och inte dricker vatten, sen äter jag inte på länge och det slutar med att jag trycker i mig en hamburgare.

Jag svettas och mår illa.

Jag dricker inte vatten för att jag känner till EN jävla toalett i stan.

Jag försöker hitta ett annat alternativ till hamburgare men det är fan svårt...banan?

Klev in på tre olika H&M och hittade inget av det jag ville ha.

Kände mig som en valross i provhytten och mådde riktigt dåligt

När jag åkte in till stan kände jag mig snygg.


Gick till Buttericks, det var verkligen mycket folk där.(såklart)
Perruken jag ville ha hade dom inte i butik längre, inte clownnäsan heller.

Så jag köpte vitt smink och några teatersmink pennor.

Och blod!

Blod blandar man till bra själv men köpte en iallafall.

Teknikmagasinet hade en heldel också, och mycket var billigare där. Köpte röd färg där.

Om både jag och E ska vara clowner så går det nog åt endel färg.

E kan man sminka så jävla kul, rakat huvud kan man måla mycket skoj på:)
Fanns också många läskiga latexmasker som var bra, dom sitter över hela huvudet så det blir nog bekvämare, men varmt!

Ja ska vara en clown i rosa, så läskigt blodigt smink, rosa klänning och rosa hår.

Fundrade också på att vara docka, finns coola sminkningar till det också:)


Kul ere!

Av batmanbebis - 18 oktober 2015 12:02

Fick en fundering.

Ni som läser min blogg regelbundet, eller läst den flera gånger.

Kan inte ni snälla kommentera.

Kommentera med ett HEJ eller en punkt bara:P

Skulle vara så kul o se om någon följt mig länge eller om det mestadels är folk som "slumpar" in hit.


Ego
Av batmanbebis - 18 oktober 2015 10:44

Kom på att jag har massor av avsnitt av serien Blacklist att ta igen.

Var helt säker på att vi såg hela säsong 1, så jag började kika på 2an, kände mig vilse och det visade sig att jag bara är på avsnitt 17 , så jag har massor att ta igen:)
Har ni inte sett Blacklist, så GÖR DET.


Bestämde mig för att gå ut igår, skulle få skjuts dit och hem och det passade bra då jag är lite småförkyld

Kompisen jobbade som karaokevärd så jag satt mycket själv vid bordet.

Vi kom lite före "allt började" och det var låg musik och få människor.

Satt fyra personer bordet framför mig och var lite småfulla och pratade högt.

Dom pratade om allt möjligt och kom in på hygien.

Löss.

Dom pratade om att lössen härjar på deras sons skola, "ja föräldrar tvättar inte sina ungar, det är ju så äckligt så lössen tar aldrig slut"

Kvinnan fortsätter"ja jag är så stolt över min lilla Liam, han har aldrig haft löss trots att alla i hans klass har, men det är för att jag är noga med att han ska duscha"


Detta är rätt pinsamt

Vuxna människor, som dessutom är föräldrar som tror att löss handlar om bristande hygien

Så är det ABSOLUT inte.

Rika, fattiga, tvättade och otvättade kan få löss.

Däremot finns det människor som inte behandlar löss med medel(som förövrigt är svindyrt), tror inte alltid det handlar om okunskap utan kanske snarare om ekonomi


Kvällen fortsätter och jag ska gå upp och sjunga.

Under mellanspelet så hör jag"ja hon kunde ju sjunga, tänk vilka fördomar man har"


Och detta är något jag ofta se och hör, att man blir förvånad av att jag kan sjunga.

Hur "ska" man se ut enligt andra, om man kan sjunga?
Tydligen inte som mig eftersom många blir förvånade.


Fortsättningsvis...


Idag är planen att ta på mig sköna skor och åka in och strosa i stan..

Och ja självklart, shoppa.

Ska handla nån snygg peruk och vit färg till halloween.

Har planeratt att gå på en Halloweenfest faktiskt, så ja tänkte göra en cool sminkning, förra året lyckades jag ju rätt bra.

Ska ringa E och se om han är pigg på idén och fråga va han skulle kunna tänka sig att klä ut sig till.

Coolast tycker jag är ju sminkning, masker blir så himla varmt.

Finns jätte många tips och trix på youtube som man kan kolla på:)


Och eget blod gör du med röd karamellfärg och sirap, ska det bli riktigt äckligt kan man blanda i havregryn eller göra små bollar av toalettpapper...HUUA!



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards