batmanbebis

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2015

Halloween shopping

Av batmanbebis - 18 oktober 2015 21:16

Varför är det alltid så att jag mår illa när jag ska shoppa i stan?
Jag tror det har o göra med att jag ränner runt och inte dricker vatten, sen äter jag inte på länge och det slutar med att jag trycker i mig en hamburgare.

Jag svettas och mår illa.

Jag dricker inte vatten för att jag känner till EN jävla toalett i stan.

Jag försöker hitta ett annat alternativ till hamburgare men det är fan svårt...banan?

Klev in på tre olika H&M och hittade inget av det jag ville ha.

Kände mig som en valross i provhytten och mådde riktigt dåligt

När jag åkte in till stan kände jag mig snygg.


Gick till Buttericks, det var verkligen mycket folk där.(såklart)
Perruken jag ville ha hade dom inte i butik längre, inte clownnäsan heller.

Så jag köpte vitt smink och några teatersmink pennor.

Och blod!

Blod blandar man till bra själv men köpte en iallafall.

Teknikmagasinet hade en heldel också, och mycket var billigare där. Köpte röd färg där.

Om både jag och E ska vara clowner så går det nog åt endel färg.

E kan man sminka så jävla kul, rakat huvud kan man måla mycket skoj på:)
Fanns också många läskiga latexmasker som var bra, dom sitter över hela huvudet så det blir nog bekvämare, men varmt!

Ja ska vara en clown i rosa, så läskigt blodigt smink, rosa klänning och rosa hår.

Fundrade också på att vara docka, finns coola sminkningar till det också:)


Kul ere!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards