batmanbebis

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av batmanbebis - 13 oktober 2015 17:47

I helgen var jag på kalas

Hade köpt perfekta presenten och jag var så nöjd när jag gav honom den.

En hexacopter!

Ser att kameran fattas, blir rätt besviken.

Han var dock nöjd,jisses va högt den kunde flyga, jag hade ingenaning om att den kunde flyga högt upp. Vi flög bredvid ett höghus och den kom upp till 7e våningen.

Jag mailade företaget direkt och bad dom skicka en kamera snarast.

Jag tror företaget använder sig av google translate eller liknande för jag tyckte svaret var väldigt konstigt och "robotaktigt"

Typ "vi beklagar att sändelsen är försenad och ber er ha överseende"
Nja, det var inget som var försenat.

Men vi får se hur dom löser detta helt enkelt.


Helgen var annars helt okej.

På kalaset kom min kusin och hans tjej, och det var ju en grej det också.

Kalaset började klockan ett, min kusin är en tidsfaschist , men sedan han skaffade flickvän är dom ofta sena, vilket är rätt komiskt.


Klockan ett hade alla kommit utan dom, då säger man att vi ska vänta..

Dom kommer klockan två, och har inte ens hört av sig att dom är sena, det tycker jag är extremt respektlöst.

Tycker inte alls vi borde ha väntat, maten kallnade.

Så kom dom, hon gravid, det var rätt jobbigt att se faktiskt.

Jobbigt som fan att dom varit tillsammans i ett år och väntar redan barn.

Bet ihop och satt och fikade tillsammans med familjen.

Tillslut var det för mycket fokus kring henne så jag valde att gå därifrån, himla skönt att kunna göra så faktiskt.

Jag skäms inte, utan går in i ett annat rum där barnen och kusinerna är och jag umgås med dom.


Dom är gravida, dom ska leta efter hus, dom ska gifta sig, såhär mår hon och blabla.

Jag orkade inte.


Jag tycker fortfarande att det är lustigt att på alla tillställningar som vi ses så sitter dom två ihop

Går hon på toa så står min kusin typ utanför.

Han gick in i vardagsrummet sen, då går hon efter.

Jag skulle bli galen om E följde efter mig!


Sen testade jag att köra automat, och WOW vilken jävla känsla, är ju bra sugen på att bara ta körkort för automat.



Censur · Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards