batmanbebis

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2015

Idag , imorgon och igår.

Av batmanbebis - 24 oktober 2015 22:28

Har jag sagt att jag också googlade parterapi?
Har läst o hört att det är väldigt framgångsrikt och jag tänkte kolla upp det lite

Verkar dock bara vara svenska kyrkan som håller i det här, om man inte vill pendla, vilket jag inte vill.

Att kyrkan håller i det behöver ju inte vara dåligt, men jag fick inga bra vibbar.


Jag har för ett tag sen köpt sån recharge, fick tag på flera förpackningar för ett billigt pris, och jag tänkte att det är ett alternativ till kaffe, som jag inte dricker.

Är alltså ett sockerfritt pulver du löser upp i vatten och får i dig koffein.

Igår skulle jag ta fram en ny förpackning med 16 påsar, har nog fem förpackningar.

Då ser jag att sex st saknas.

Misstänker direkt E.

Då har han alltså gått i min låda och sett dessa och tagit sex stycken?!
Sånt här gör mig så jävla förbannad, varför tar man andras saker utan att fråga?

Jag börjar tro att min pojkvän ibland har nån störning eftersom han tar saker, utan att berätta.

Jag sa till honom att han får ta det mesta, men fråga först!!!

Men nej, sen händer det igen.


Är ju inte direkt något man pratar om, att han är som en tjuv...rätt pinsamt faktiskt.

Men jag fattar inte hur han funkar.

Han gör likadant med mat.

Jag kan komma hem och anta att jag har en grej i kylen, för att den var där igår..Och planerar att äta den eller ha den i en maträtt.

Så har han ätit upp den.

Jag blir galen på sånt där!

Var sugen på en macka minns jag, då hade han tagit sista brödet.
Jag har satt en skylt på min kyl, "tar du det sista av något så SÄG TILL"


Har andra människor det såhär?


Så nu blev jag sur på honom....igen
Är så less på detta, och mitt i allt detta så går jag på hormoner och vi ska förmodligen göra en insemination.
Hade ju underlättat om det inte var så jävla mycket irritation i mitt liv just nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards