batmanbebis

Direktlänk till inlägg 28 november 2014

Äntligen fredag..ÄNTLIGEN

Av batmanbebis - 28 november 2014 21:29

Åhhh fyfan va det var dags för helg nu!

Vilken otroligt intensiv vecka.

Flera på jobbet blev plötsligt sjuka och vikarier var det svårt att få tag i.

Så jag har fan jobbat mer än dubbelt, pust!

Sen när jag ju så som person att jag försöker ligga steget före och försöker se hela barngruppen.

Men denna veckan så har kollegor fortfarande kunnat gå iväg från mellanmålet och tagit kaffe i personalrummet, medans jag springer runt mellan borden som en höna och håller koll.

Tänk om bara alla kunde ha samma  tankesätt, kaffe får man dricka sen!



Jag var så himla trött när jag vaknade torsdag morgon.

Går och lägger mig i tid men det räcker inte, antar att många är trötta nu.

Det var min tidiga dag, jag har en tidig dag var 4e vecka......men tjii fick jag , satt i utvecklingssamtal till fem!!


Ikväll så ska jag iallafall få sova!!!!

Jag verkligen längtar efter att få sova redan vid sex tiden när jag kommer hem, härligt!

Men jag känner inte att jag sover lika djupt natten till lördagar som jag känner i veckorna, men men


Imorgon är det dags för sci fi mässan, första gången för mig!
Går med bästisen och det ska bli himla skoj!
Kommer vara as häftigt att få se alla utklädda människor framförallt.


Nästa helg är det final i karaoketävlingen.

Läste om den idag.

Vi ska vara där redan 20.30 och välja ut två låtar som vi vill köra.

Dom bedömer sång, känsla och kläder

Vafan...kläder!?
Hur fan bedömer man kläder, bara det gör mig jävligt irriterad, vad jag har på mig har väl inget med min sång att göra?
Suck


Jag tar en lugn låt och en med mer "go" i, så gör jag alltid.

Längesen jag var med i en final i en tävling, hållt mig lite borta från det för jag tar så jävla mycket åt mig när jag inte går vidare.

Låter kanke löjligt, men alla människor tävlar ju för att vinna?

Och sång är skitsvårt att tävla i, juryn kan bestå av bröstkåta män som kollar om jag har urringat, eller så kan man ha en personlig erfarenhet till låtar och döma efter det...Svårt.


Men innan dess ska jag SOVA!


#karaoke #sova #härligt #fredagsmys #scifi #mässa #älvsjö #bröstkåt #tävling #final #mörker #november

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards