batmanbebis

Alla inlägg den 4 november 2014

Av batmanbebis - 4 november 2014 19:25

Nu har ägglossningen passerat och ännu en tid av väntan påbörjas.

Detta blir sista försöket innan utredningen 11 november.

Hade en sån himla längtan att bli gravid innan jul, vetinte direkt varför

Men på julen samlas alla, allt känns så familijärt.

Utan för mig, jag känner mig bara udda.

Visst är det trevligt och man känner sig verkligen glad och tillfreds när julen är slut men något saknas ju.


Så nu börjar väntan tills mens.


Och det är svårt att tänka eller fokusera på något annat just nu.


I helgen fick jag ju en förfrågan om jag ville spela på ett julbord 5e december

Jag fick kvinnans mail och facebook.

Skrev till henne där, hon läste det

Skrev igen, hon läste igen.


Pratade med E och han säger att hon kanske inte hann svara.

Fast om man hinner läsa ett mail så hinner man väl skriva några rader?
Ah jag vetinte, sånt här får mig att tappa lusten liksom, får mig att känna mig dum.


Så vi får väl se


#bebis #försöka #längtan #hoppas

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards