batmanbebis

Alla inlägg den 20 november 2014

Av batmanbebis - 20 november 2014 21:06

Har vi inte pratat klart om barn snart?
Tittade ner i en vagn idag och började gråta, lite lagom pinsamt sådär..på jobbet......suck.


Det är ett helvete VARJE DAG

Varje dag undrar jag om min dröm kommer bli verklighet

Hela jävla tiden undrar jag om livet har nån mening utan barn.


JAG ORKAR INTE

Jag orkar inte att detta tar upp all min tankeverksamhet.

Jag orkar inte vara så jävla rädd längre.

Så rädd att det inte ska fungera.


Men hur kopplar man bort en sån enormt stark längtan?
Hur låtsass man tänka på annat?


Hur kanjag ens jobba vissa dagar tänker jag....Hur kan jag ens jobba med 95 barn, varje dag?
Hur kan jag ens jobba när ångesten och rädslan sakta äter upp hela jävla skallen?


Det kommer när det kommer.

Jag kan ju inget göra, jag kan inte påverka något, att nu ska det fungera.

Så egentligen borde jag bara låta det vara.....det kommer.


Men hur gör man?


#längtan #trasig #isär #försöka #motettplus #längtan #fanfanfan #relation #önskan #julklapp #ont #pussel

Av batmanbebis - 20 november 2014 19:51

Jobbet var verkligen åt helvete.

Kom på mig själv ståendes framför klassen, vädjandes om att dom skulle lyssna på mig.

Kände mig så maktlös, så irriterad, så less så galen

Som tur var så var detta min tidiga dag, tack!

Bestämde mig för att åka in till stan och shoppa, rensa hjärnan lite efter dagen.

Hittade fan inget alls, blev så sur!

Plötsligt fick jag en enorm deppkänsla och det kändes som att all luft gick ur mig.

Ville gråta och skrika.

Jag vill bara ha ett normalt liv!


E har blivit vräkt, jag kan inte riktigt släppa detta.

Det har också visat sig att tjejen han hyrde ut sin lya till har ljugit och varit ett as.

När E var där en snabbis i lyan så såg han att det var spritflaskor överrallt, och han som sa att hon absolut inte fick ha fest där.

Hon har ljugit.

E hjälpte henne, som han fan alltid hjälper folk, och nu är han vräkt.

Det handlade nog inte om den där lilla summan som inte var betald, utan snarare att hon nog stört grannarna.


Hon hade inte diskat på flera veckor så när dom kom dit för att packa ihop alla E saker så var inget diskat, så dom slänger allt...Kvar av E grejer är två kartonger och en jacka.

Jag vetinte hur mycket grejer som är slängt

Han vet inte

INGEN JÄVEL VET


Och såhär håller livet på, knullar oss i röven konstant.

Jag orkar inte!


Jag orkar inte att min pojkvän inte skaffar en jävla sysselsättning.

Jag orkar inte vara vuxen jämt.

Har du sökt några jobb idag?
Har du ändrat adress?
Har du ringt hon som hyrde din lägenhet?
Har du fått pengarna hon är skyldig?

Jag är som en jävla morsa, en frågemaskin som måste kolla av så att allt är okej, så att allt blir gjort.


Var hittar jag hans svaga punkt!??!


Andra människor kan känna....nej fan nu vill jag inte ha det såhär, nu tar jag ett gratisjobb om det så bara är för erfarenhet och att gå upp på morgonen.

Han har ingen lya

Aldrig råd med något

Aldrig NÅGOT
Men ändå ingen drivkraft?
Hur ger man någon drivkraft?


Varför vill han inte jobba?
Vad är han rädd för?


Han söker massor, mailar och ringer säger han...men inget händer

Då måste man väl ha en annan plan?


Vi får prata i helgen...

Och ja, jag vet hur det blir..."Älskling jag ska skärpa mig, jag ska på möte nästa vecka o sen händer det grejer"

Men det händer aldrig några jävla grejer

Sen kramar han mig och säger att han inte vill bråka.


Mitt i allt detta så är E superkärleksfull, skriver små lappar och lämnar hemma.

Små sms och städar och gör det fint hemma.

Han blir extra kärleksfull när jag håller på att sprängas.

Och det gör mig nånstans ÄNNU mer sur


Försök fan inte älska sönder mig så jag mjuknar igen


Nu räcker det


 


#helvete #jävlar #fan #satan #pojkvän #fanfanfan #relation #jobb #arbetslös #4ever #älskling #lurad #less #break

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards