batmanbebis

Alla inlägg den 6 november 2014

Av batmanbebis - 6 november 2014 20:24

Vaknade och låg och tittade på facebook med ena ögat.

Inläggen var fulla med snö,jag kikade ut och såg regn.

Det skulle ju ändras.

Har regnat snöregn HELA dagen.

Jag har haft två höstjackor på mig och en fleece, mössa och vantar men frös.
Så imorgon åker vinterjackan på och jag tar på mig vinterskorna också
Inte ens minusgrader ännu, men hatar att frysa

Min kollega fick värsta flippet idag.

Hon började gråta och sa något om att "vi inte säger saker till henne".

Detta var efter att vi i matsalen hade smått diskuterat om vi skulle gå in efter mellis.

Hon är gravid och jag förstår att det kan vara jobbigt absolut men hennes små utbrott är rätt jobbiga ibland.

Idag började hon gråta, sen gick hon hem, sket i mötet.

Sen klagade hon på att hon inte  hade sovit på tre nätter och haft ont i huvudet i två dagar, jamen...kanske ska man vara hemma då?

Och det blir ju lite såhär att ingen vill hacka på henne för att hon är gravid.


Men när hon är seg in i matsalen men börjar att skicka in barnen i hennes klass, ensamma, då får vi andra ta dom

Eller när du stod under taket idag i snöslasket och drack din kopp te...Det skulle jag också gääärna göra


Ah ja vetinte, hoppas hon mår bättre iaf, för det kan inte va kul o må dåligt och det är inte kul att ha en halvdan kollega.


Imorgon är det fredag igen, så jävla nice faktiskt, JAG SKA SOVA!!



Ego
Av batmanbebis - 6 november 2014 19:53

Jag behövde pigga upp mig själv och drog igång denna med barnen:




Vilken otrolig respons det blev!
Flera av barnen deltog och vi hade det så kul!!


Testa ni med vettja:)


#jobb #pedagog #skolan #dansa #glad #rörelse #hälsa #musik

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards