batmanbebis

Alla inlägg den 1 november 2014

Av batmanbebis - 1 november 2014 21:12

Var iväg på lite kalas idag.

Köpte en monster high pysselbok. Monster high passar mig perfekt, monster brudar som ser udda ut.

Utklassar Barbie alla dagar!


Tog en kebab gåendes påvägen hem.

Fan va jag hatar att gå och äta egentligen, oh well...

Smaskade vidare hemma och kom på att jag inte druckit, så jag svepte lite vatten och då kändes det som jag skulle sprängas, lilla magen blev full.

Så jag stod med armarna uppåt och försökte rapa, haha.

Får ju sån jävla panik också när jag mår illa.


Satt och kissade då jag plötsligt kom på en sak!
Avslutade det sista kisset i en behållare och tog ett ÄL test.

Positivt!
Herre jävlar.

Dax att ligga då...nä.,,,killen är ju och spelar tvspel....kommer imorgon..Men man brukar ju ha 24 timmar på sig efter ett positivt resultat.

Testade igår natt också när jag kom hem, helt sporadiskt då med, men då var det inget.


Imorgon fyller jag 30 år.



Av batmanbebis - 1 november 2014 12:04

 


Här har ni såret jag gjorde igår...blev rätt bra tycker jag!

Här är det dock fotat efter flera timmar så blodet börjar krackelera, det hade man lätt fixat med lite vatten bara...fejkblod torkar:P



#halloween #smink #tips

Ego · Tips
Av batmanbebis - 1 november 2014 11:36

Gjorde iallafall en KICKASS sminkning igår.

Kom inte in på mitt stammishak först, blev stoppad av vakten, och jisses va han stirrade i våra ögon.

Han stannade oss, "Hur var det här", stirrade i våra ögon och bad oss visa legg.

Bartendern kommer utspringande "men ser du inte vilka dom är, kom in kom in!


Jag sjöng låten ghostbusters, passande va?
Den var as kul och man får ju med pubiken!


Då kom vakten fram"jahaaa nu vet jag vem du är när du sjöng"


hahahah


Var på ett litet annat ställe igår, också där karaoke.

Det var ljust och folktomt så vi stannade inte länge..

Sjöng en låt.

Då kommer ägaren fram och ger mig ett visitkort...RING MIG!

Okej?

Vi ska ha julfest 5e dec och det vore kul om du kunde sjunga då


OOOKEEEEJ?!


Holy


Nu har beställningen från ELLOS kommit, skulle vilja hämta ut den för o se om jag kan ha jackan.

Sen bestämde jag mig för att åka på kalas idag, är bra att åka hemifrån när man är på pisshumör,hemma tänker man(och bloggar) för mycket.

Så, hämta paket...hem igen..ta bussen till centrum, kolla snabbt på en present till en 8åring...promenera en bit, ta tåget 30 min till kalaset...Som börjar TRE, så jag måste nog sätta fart typ nu om allt skall hinnas med


Tur att hon är åtta år och tjej, känns rätt lätt att köpa present då.

Något med monster high går nog hem:)


#ghostbusters #visitkort #yey #sjunga #karaoke #kalas #jalla

Av batmanbebis - 1 november 2014 11:32

Finns en kille, som jag egentligen inte känner så väl, men min kompis gör.

Han byter rätt ofta tjejer men har varit med samma nu i ett halvår.

Hon bor hemma,med sin mamma syster och fyra hundar. Nu har han flyttat in dit.

Nu har dom tydligen köpt en VAGN?
Dom ska försöka bli med barn tydligen, och börjar med en vagn



oh well.


#happyday

Av batmanbebis - 1 november 2014 11:04

Antar att det här med att närma sig 30 är rätt så jobbigt.

Vad hände?
Gör jag rätt val?
Lever jag med rätt partner..?

Fan, bli singel som 30 och ut och ragga?Jag är ju klar med det där livet ju, ångesten och sporadiskt sex.


Och den här jävla pressen med att bli gravid.

Den är otrolig!
Försöker att tänka bort det, verkligen, sen poppar en bebisbild upp nånstans eller någon går förbi mig med mage, och då går det inte.

För er som inte genomgår detta kan jag verkligen inte beskriva detta tydligt nog!


Småfirade min födelsedag igår,och jag vetite ens varför jag firar när alkohol är inblandat jag kan ju inte slappna av när min pojkvän är med.


Sen stör det mig så OTROLIGT att han är en annan person med mina vänner.

INTE pga alkoholen menhan spelar nån jävla roll.


Jag säger ofta"lägg av" för han är ju inte sig själv, han är sådär "grabbig och tuff", och det är han aldrig med mig.

Jag har inga grabbiga kompisar(ja förutom tjejer) som skulle kunna framkalla detta hos honom heller.


Nej men typ drar fram snusdosan och ska bjuda min kompis på en snus, han gör det VARJE gång dom ses, och min kompis snusar inte, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Så varför "skaru ha en snus, komigen nu då"

Eh, är du dum i huvudet!?


Eller typ ska ha nån dricktävling vem som dricker först, man bara HALLÅ är du 20 år?


Han verkar bli så jävla osäker på nåt  vis så han tror han måste spela nån roll för att duga och passa in.


Så jag gick irriterade mig på hans beteende, jävligt lätt att ha en kul kväll då!


Fan vi är SÅ jävla olika när vi är på krogen, det är skrämmande.

Så jag konstaterade det förut och tänkte, jaha, måste väl ändå vara viktigare att passa ihop hemma?


Jaja, summan av det hela.


Jag är sur idag, och ska ha ÄL idag eller imorgon.

Är inte alls speciellt knullsugen, så ska jag pajja ännu en ÄL med mitt humör eller ska jag låtsass att jag är glad?

Han ska dessutom iväg och spela tvspel hos en kompis, kommer hem imorgon


Jag har ju uppenbarligen en hormonstörning, så ni kan ju tänka er känslan. När jag är såhär så är det som en kokande gryta inombords.


#30 #födelsedag #krogen #val #helvete #hormoner

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards