batmanbebis

Alla inlägg den 17 november 2014

Av batmanbebis - 17 november 2014 13:42

Ja alltså..hahaha hur tänkte vi?
Köpte en dammsugare på clas olsson, ville ha en billig men ändå bra, såklart.

Packade upp den idag och ser en minimal dammsugare, fattade inte att den var så liten.

För jag är ju så, jag kan inte fatta sånt på något vis, det är så typiskt mig!
Jag bar ju förfan lådan och borde fattat att den var liten.

Kollade på dammsugarpåsen som är MINIMAL, det skulle nog i princip räcka att man dammsög lägenheten ordentligt så är den full..Visst smuts är litet och kompakt men tänk er en grusig hall eller om man spiller ut ris eller annat som man dammsuger upp...swoosh, full!


Så den åker tillbaka direkt.

Googlade vidare och såg en för 200 kr mer på SIBA.

Ahh jävla meck


#dammsugare #siba #köpa #reklamera

Av batmanbebis - 17 november 2014 12:51



Älskar verkligen den här låten, så nu har jag övat som sjutton för att jag ville lära mig den.
Precis när den kom så var det uteslutet att ens försöka sig på den, den är ju himla svår!!
Men nu tycker jag att jag lyckades rätt bra.





Imorgon är det dags för besök igen och spolning.

Jag vill skrika och kräkas samtidigt, men ja hur skulle det se ut?:P

Tydligen ska en smal kateter stickas in i min woho och kontrastvätska ska spolas in för att man ska se om det är fri passage.

Har ju bara suttit i stolen en gång i mitt liv, en vanlig undersökning var det då.

Var jätte nervös då och minns att jag la armen i ansiktet och små bet i den.

Men minns också den enorma känslan efteråt, man kände sig så otroligt stolt!!


E ska ju lämna in sperma, han skulle göra det idag men så "råkade" vi ha sex igår, och man ska ju inte ha kommit på två dagar innan man lämnar ett prov.


Köpte en ny dammsugare igår, och så fort jag orkar så ska jag dansa runt med den i lägenheten.


#motettplus #försöka #önskan #passiv #orka #musik #älskade #starkare

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards