batmanbebis

Alla inlägg under augusti 2014

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 10:55

Jag är rätt negativ gentemot min pojkvän i denhär bloggen har jag märkt.

Jag skriver att jag inte orkar mer,att han måste börja jobba nu, att jag mår dåligt, känner mig stressad.


Klart jag ska lämna honom

"du förtjänar ett bra liv, att vara glad", skrev någon.


Absolut.


Men jag älskar honom för hans tålamod, hans humor och hans sätt att behandla mig


Men jag har oftast inget behov av att blogga när han är fantastisk, så därför blir ofta saker ensidiga.


Vi har sagt många gånger

"om du bara jobbade, vad skulle vi bråka om då?"


Igår hade vi sex, jag var inte närvarande.

Jag var som ett skal som låg där, kände nog egentligen inget.

Vad hände med mig?


E frågade såklart vad det är, vad som var fel...Jag avfärdade med INGET.

När jag la mig ned för att sova för natten kysste han mig på kinden och sa, jag älskar dig.

Jag svarade, när ska du hjälpa mig pumpa min cykel?


Det är så jävla sorligt egentligen.

E har hört mig säga det, kanske tre gg på två år...


Ja jag vetinte, han såg förkrossad ut och ledsen...han gör det rätt ofta, när jag avvisar honom, är elak och inte säger att jag älskar honom.



Jag tror inte att saker blir annorlunda med en annan man, jag är skadad vad gäller relationer.

Och jag måste ha en man som har så jävla mycket tålamod med mig.

Mitt stök mitt humör.


Men det känns som att vi måste göra paus i att försöka skaffa barn.

Alltså, nu har vi ju verkligen inte försökt aktivt att skaffa barn.

Hur ska man bli med barn när man knappt har sex?


Min största rädlsa i livet är dock att jag plötsligt är 40 och barnlös.

Jag är ju nu plötsligt snart 30, jag skulle ju ha barn när jag var 25?!


#längtan #önskan #bebis #hoppsan #sex #problem #svårt #elak #avstånd #batmanbebis #pojkvän #förlåt



Censur · Ego
Av batmanbebis - 15 augusti 2014 18:51

Har nu börjat se denna serie.

Flera år efter alla andra, I know.



Där måste man ha barn, för  att liksom föra sina gener vidare.

Inte en jävel som har svårt att få barn där minsann!


Och männen är ute och dödar och grejar men nog fan lyckas dom komma hem och sätta på frun lagom till ägglossning!


Hade en elev vars pappa bor i london, han och hans mamma åker sällan dit men då dom gör det är det korta perioder


Förra året var hon där i en vecka och hälsade på pappan.

SJU DAGAR

Och blev gravid


jag har fanimej legat med min kille i snart två år och inte fan blir det några barn


helvete


#orättvist #got #fan #längtan #vill #bebis #önskan #hoppsan

Av batmanbebis - 15 augusti 2014 18:30

Två dagars inskolning av nya barn är nu klart.

Veckan har verkligen varit intensiv.

Och nu vill jag bara börja, med att ha uppgifter i klassrummet, raster äta lunch och lära känna barnen.

Orkar inte städa, göra scheman, planera lyssna och prata, AHH!


Om några veckor, max, kommer ja att bli sjuk.

Det är rätt störande, men så är det.

Varje år omkring september så blir jag varje år, förkyld.


Min kollega fick idag spunk när hon såg två kaffekoppar på diskbänken.

Undra hur livet ser ut för en sån människa?
Som får utbrott när man ser kaffemuggar, på en diskbänk, som inte ens är hemma hos en själv.

Vad har man för liv om det är sånt man blir galen över?


Jag har alltid, och kommer nog alltid att vara stökig

Jag kan förstå folk som vill ha ordning och reda, lättare att hitta saker då och det ser snyggt ut.


Men varför ska det vara mer rätt att diska sin kaffekopp direkt och ställa den i skåpet?
Än om man ställe den på diskbänken och tar den senare?


Varför är det mer rätt att jag måste lägga mitt kollegieblock i lådan

Och inte på bänken i fikarummet?


Vem bestämmer sånt här?
Tänk om jag skulle gå o bli sur för att alla kaffekoppar är i skåpet, och promt ville att dom ska stå utanför skåpet.


Hon kan gå till bänken, som ibland varit full med grejer och börja fråga...varje liten sak.

vems är detta? vems är det här, det här?

mötestiden går, men hon ska nu fråga en sak i taget, vem som äger suddet, gemen, blocket, mobilladdaren, katalogen, tidningarna och kanske nån tomflaska.


Förra terminen jobbade min grymt coola kollega med städhitler.


Varje dag ställde min kollega en mugg på diskbänken i klassrummet.

Städhitler sa"har du druckit färdigt kan du väl lämna den i köket?

Nej, sa min kollega, jag e inte klar, jag planerar att dricka hela dagen faktiskt.


HAHAHAH, ni skulle sett hennes min.

Men vafan, nån jävla skruv lös har hon ju


Idag är det fredag och fyfan va jag ska sova inatt.


Min nya säng från MIO har kommit, har ångest över att ringa dom.

För det innebär att min pappa eller kusin måste hjälpa mig o hämta den, hatar att be om hjälp.

Men ännu värre, nån av dom måste komma med upp och bära in sängen, i mitt stökiga hem...aaaaah!


Men jag måste fixa det, min säng börjar ge oss båda ryggvärk, och det förstör så jävla mycket.


#säng #sovasäng #fixa #städhiter #fan #batmanbebis #hoppsan

Av batmanbebis - 15 augusti 2014 18:25

 


Åhh Linus


 


And here it goes:


 


Det är som att resonera med en kille på femton.

Jävla vikthets alla jävlar har!


#linus #idiot #vikthets #överminstoltakropp #nog #orka #haters #batmanbebis #vafan

Av batmanbebis - 14 augusti 2014 20:02

JYSK har 50% REA idag

I helgen har dom 70%.


Finns en heldel saker jag behöver, slutade tidigt idag så jag bestämde mig för att åka dit.


Det var enormt med folk, det verkligen kryllade av människor.

Två långa köer till en liten kassa, och saker låg huller ombuller, såg ut som det hade varit inbrott.


Alltid när det är massa folk så ser jag till att jag är sval och lugn.

Så jag tog av mig batmantröjan och satte upp håret och gick lungt in.


Hittade två bäddsätt, påslakan och örngott.

Ett svart överdraglakan och ett grönt.

Två örngott.


Och detta la jag märke till..


De människorna med ljus hy stod i kön och gick lugnt omkring

De människorna med mörkare hy var hysteriska.

Barnen sprang omkring, dom rev och slet i saker, öppnade förpackingarna och gick därifrån och lämnade en öppnat förpackning med ett lakan eller dyligt utanför.


Flera gick fram till kassan med massa varor för att kolla priser.

Alla priserna stod på hyllan.


Folk blir verkligen hysteriska när det är billigt.


Som när jag är på Hemköp.

Lugnt tempo, lagom med folk och oftast rätt korta köer till kassan.

När jag går till Matrix så är gångarna fulla med folk, folk står oftast mitt i gångarna och pratar.

Barnvagnar står ensamma obevakade och tar upp plats

Har flera gånger sett barn köra fotboll med div frukter.


Även dessa är mörkhyade människor.


Jag är inte rasist men, varför är det så?
Varför ska det vara en kulturskillnad i hur man beter sig vid REA och i mataffären?


#kulturskillnad #rasfrågor #ivrig #hysterisk #köa #trängas #rea

Av batmanbebis - 14 augusti 2014 19:20

Varför frågar folk "Ser jag tjock ut i denna"?
Är tjock något negativt eller?

Varför frågar folk typ aldrig om dom ser ut som en idiot?



Av batmanbebis - 14 augusti 2014 18:52

Tänk om det kunde finnas en person som ger mig pojkvän en örfil.

En person som ser till att han går upp i vettig tid

En person som ser till att han äter frukost, för att sen surfa runt efter jobb på nätet.

En person som ser till att han mailar sin CV till olika jobb,,

En perso som ser till att han ringer till de ställerna och söker jobb.


Jag orkar inte vara den personen längre!!


Jag tappar så mycket respekten för min pojkvän, och attraktionen när han bara sitter här.

Dagarna går, månaderna..men inget jobb.

Ingen ansökan, NOTHING!


Om jag iallafall kunde höra honom säga nångång"åh kolla på detta jobb det ska jag söka".

Eller "åh idag måste jag ringa denhär personen på dethär företaget"


Men man hör inget.

Jag blir tvungen att bli så sjukt förbannad så jag skakar innan han kan klämma ur sig "Men alltså ja HAR sökt jobb"


JASSÅ?!
Men det händer ju inget?!!?!??


Jag kan inte jobba heltid och sen komma hem och vara hans jävla morsa.

Vi bor inte ens ihop egentligen.

Han hyr ut sin lägenhet för att kunna få lite extrapengar, men vi ser inget av dom där pengarna.

För tjejen som han hyr ut till har inte alltid pengar.


BLIR SÅ JÄVLA LESS!!


Längtar man inte efter pengar?
I dags läget kan jag ju oftast inte ens be honom köpa en mjölk ens, han har aldrig pengar.



Ska man slänga ut sin pojkvän?
Hjälper det om jag slänger ut honom? Jag tvivlar


Jag har gråtit, skrikigt och hotat...Men inget är ju förändrat,


I stundens hetta säger han"ja jag går och kollar ams.se nu"



Men VARFÖR måste jag bli arg innan.

Varför måste jag bli sårad och arg innan du inser att du måste gå på AA möten.

Varför går du inte på AA möte nu då, som du lovade?


Varför måste jag tjata och bli arg?!?!


#idiot #arg #pojkvän #hopplös #avdankad #arbetslös #hjälp #omöjlig #hysterisk #tröttsam #fan #helvete

Av batmanbebis - 14 augusti 2014 17:08

Igår gjorde melodifestivaldeltagaren Linus Svenning bort sig på sin privata facebooksida.


Allt läste jag i mobilen så jag kunde inte spara det han skrev men detta är några av uttalanderna kan gjorde:


"Jag fattar inte varför man lägger upp bild på sig själv på internet om man inte pallar att folk är elaka"

Kommentar: Så man ska bara ta skit alltså?


"Den som kom på den här grejen med #överminstolta kropp, måste ha varit nån som är för lat att gå till gymmet".

Kommentar överflödig


"Jag gillar inte silikonbröst och jag pratar nog för många killar då, gillar äkta inte fake"

Kommentar: Man gör inte silikonbröst för att behaga män. Många gör det för att kunna leva ett normalt liv och för att dom mår dåligt...Tror dom flesta vill vara "äkta" men ibland räcker det inte till.


"Jag tycker att vältränad är det snyggaste, vaddå får man inte tycka det?"

Kommentar: Absolut får du tycka det Men respektera de som inte tycker som du.



Detta är riktigt jävla skrämmande.

Jag är ledsen, men man har ett ansvar som känd.

Det passar sig liksom inte om Linus Svenning går ut och tycker att alla som inte tränar är lata, likasom att det inte är så passande att Justin Bieber skulle gå ut o säga att alla tjocka är äckliga.

Man är känd och har många ögon på sig helt enkelt.


Han skrev mycket mer och det var som att läsa en femtonåring killes facebook



fyfan


#svenning #korkad #fjortis #fail #avslöjad #facebook #känd #batmanbebis #hoppsan #pinsam

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards