batmanbebis

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 21:07

Vi kikar på games of thrones(ovanligt) medan jag har fötterna i ett fotbad


Så här ska ni få tips.


Häll i kroppstempererat vatten i en lämplig bunke, skål ja whatever och ha i bikarbonat.

Fötterna blir lena och gosiga.


Om du har ont i halsen, eller sugen på något sött så kan detta funka:

använd en tesil och skär en bit ingerfära..

Har du ingen tesil så kan du ha i en bit ingerfära i en hög mugg.

häll på varmt vatten

en sked honung, och pressa i lite saft från en citron.


Ta bort ingerfäran från teet och drick


MUMS!


Tänkte jag skulle få in lite tips här också inte bara misär..;)


Annars funderar jag på om jag ska umgås med E och mina lena fötter eller sminka mig och gå ut och sjunga mig hes..are


#funderingar #lördag #karaoke #got #tips #skönhet #förkylning #fötter #woho #honung

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 17:51

På tåget hem från stan småpratade jag lite med E

Frågade om han var redo för en utredning, absolut svarade han.

Han är så jävla dubbell, men jag är övertygad om att det beror på rädsla.


Så nu kör vi igen, jag ska fan försöka pricka in ägglossningar och vi ska försöka ta det lungt och försöka.

Mitt humör och mående är ju inte riktigt 100 så det är absolut en prövning.


Den 11 november ska vi på samtal, där man pratar lite om hur länge man försökt, sjukdomshistoria osv.

Tänk om något är fel på mig?


E är övertygad om att han är "frisk", eftersom han gjorde en tjej gravid för flera år sedan.


Det kan jag också tänka på ibland.

Jaha, va kul att du gjorde en whitetrash brud på smällen som du inte ens älskade.


#längtar #önskar #bebislängtan #endagitaget #batmanbebis #fundering #minhögstaönskan #hoppas

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 17:11

NÄR ska jag få se en tjock människa posera under #överminstoltakropp?

Visst fan är det lätt att posera med bild när man är smal.

Är det inte detta som är grejen med hela denna "kampanj"

Att man ska våga visa sig på bild hur man än ser ut?


Att visa sig på bild när man är smal har ju alla gjort, i alla tider..det är det ju ingen som reagerar på?


Hur ska man få fram alla dessa människor som VARJE DAG hatar sig själva och hur dom ser ut, när internet fortfarande flödar av smala perfekta kroppar.


Jag vetinte, men jag ser inget syfte med allt detta om det inte sker någon förändring i hur vi alla ser på våra kroppar.

Jag ser bilder på smala tjejer posera, och då självklart med en undertext "här är jag, lite putmage och små bröst men jag är stolt ialafall..."


Man bara MÅSTE skriva något negativt om sig själv, för man kan ju absolut inte i Sverige 2014 skriva..Här är jag, snygg!


Typiskt


#batmanbebis #överminstoltakropp #försöka #ideal #fjortis #2014 #ätstörning #modell #duger #endagitaget #lev

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 16:58

Vid elva idag klev E upp.

Bara sådär...stod han i hallen...Hej älskling!


Nu ska det tilläggas att E älskar att sova, länge.

I början av vår relation var det lite charmigt(som så mycket annat när man är nykär), jag vaknade, han sov o jag väckte honom med pussar.


Sen tröttnade jag.


Varför ska jag väcka honom?


Så idag gick han upp, bara sådär...SJÄLV!

Jag kände direkt ett rus i kroppen, jag blev glad!

Jag föreslog att vi skulle till stan, blocket anordnar en loppis

"visst"

Dubbelglad!!!


Jag är så lätt.

Fuck guld diamanter och dyra resor

Jag blev överlycklig när min pojkvän gick upp före klockan tolv och att vi ska hitta på något!


Jag kramade om honom, vi skojade och jag sjöng i duschen.

Vi tog tåget in till stan, strosade runt.


E kommenterade alla tiggare.

Sen kommenterade han alla valaffischer

Sen hur mycket folk det var.


Jag sa"kan vi inte bara vara, måste du kommentera allt".


Loppisen var verkligen värdelös.

Massa folk och massa massa värdelösa ting.

Vi bestämde oss för att kila därifrån och satte oss på Burger King.

Jag fick ont i magen och huvudvärk så vi tog tåget hemåt.


Inte mycket, verkligen inte, men sånt här mår jag bra av.


Nu står E i köket och fixar köttfärsbiffar som vi sedan ska steka.


Kanske är det så att jag är depprimerad?
En depprission smyger sig ofta på, men den påverkar ju sexlust, matlust osv


#hoppas #fångadagen #batmanbebis #pojkvän #älskad #försöka #endagitaget #loppis #leva

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 10:55

Jag är rätt negativ gentemot min pojkvän i denhär bloggen har jag märkt.

Jag skriver att jag inte orkar mer,att han måste börja jobba nu, att jag mår dåligt, känner mig stressad.


Klart jag ska lämna honom

"du förtjänar ett bra liv, att vara glad", skrev någon.


Absolut.


Men jag älskar honom för hans tålamod, hans humor och hans sätt att behandla mig


Men jag har oftast inget behov av att blogga när han är fantastisk, så därför blir ofta saker ensidiga.


Vi har sagt många gånger

"om du bara jobbade, vad skulle vi bråka om då?"


Igår hade vi sex, jag var inte närvarande.

Jag var som ett skal som låg där, kände nog egentligen inget.

Vad hände med mig?


E frågade såklart vad det är, vad som var fel...Jag avfärdade med INGET.

När jag la mig ned för att sova för natten kysste han mig på kinden och sa, jag älskar dig.

Jag svarade, när ska du hjälpa mig pumpa min cykel?


Det är så jävla sorligt egentligen.

E har hört mig säga det, kanske tre gg på två år...


Ja jag vetinte, han såg förkrossad ut och ledsen...han gör det rätt ofta, när jag avvisar honom, är elak och inte säger att jag älskar honom.



Jag tror inte att saker blir annorlunda med en annan man, jag är skadad vad gäller relationer.

Och jag måste ha en man som har så jävla mycket tålamod med mig.

Mitt stök mitt humör.


Men det känns som att vi måste göra paus i att försöka skaffa barn.

Alltså, nu har vi ju verkligen inte försökt aktivt att skaffa barn.

Hur ska man bli med barn när man knappt har sex?


Min största rädlsa i livet är dock att jag plötsligt är 40 och barnlös.

Jag är ju nu plötsligt snart 30, jag skulle ju ha barn när jag var 25?!


#längtan #önskan #bebis #hoppsan #sex #problem #svårt #elak #avstånd #batmanbebis #pojkvän #förlåt



Censur · Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards