batmanbebis

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

Vad gör jag?

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 10:55

Jag är rätt negativ gentemot min pojkvän i denhär bloggen har jag märkt.

Jag skriver att jag inte orkar mer,att han måste börja jobba nu, att jag mår dåligt, känner mig stressad.


Klart jag ska lämna honom

"du förtjänar ett bra liv, att vara glad", skrev någon.


Absolut.


Men jag älskar honom för hans tålamod, hans humor och hans sätt att behandla mig


Men jag har oftast inget behov av att blogga när han är fantastisk, så därför blir ofta saker ensidiga.


Vi har sagt många gånger

"om du bara jobbade, vad skulle vi bråka om då?"


Igår hade vi sex, jag var inte närvarande.

Jag var som ett skal som låg där, kände nog egentligen inget.

Vad hände med mig?


E frågade såklart vad det är, vad som var fel...Jag avfärdade med INGET.

När jag la mig ned för att sova för natten kysste han mig på kinden och sa, jag älskar dig.

Jag svarade, när ska du hjälpa mig pumpa min cykel?


Det är så jävla sorligt egentligen.

E har hört mig säga det, kanske tre gg på två år...


Ja jag vetinte, han såg förkrossad ut och ledsen...han gör det rätt ofta, när jag avvisar honom, är elak och inte säger att jag älskar honom.



Jag tror inte att saker blir annorlunda med en annan man, jag är skadad vad gäller relationer.

Och jag måste ha en man som har så jävla mycket tålamod med mig.

Mitt stök mitt humör.


Men det känns som att vi måste göra paus i att försöka skaffa barn.

Alltså, nu har vi ju verkligen inte försökt aktivt att skaffa barn.

Hur ska man bli med barn när man knappt har sex?


Min största rädlsa i livet är dock att jag plötsligt är 40 och barnlös.

Jag är ju nu plötsligt snart 30, jag skulle ju ha barn när jag var 25?!


#längtan #önskan #bebis #hoppsan #sex #problem #svårt #elak #avstånd #batmanbebis #pojkvän #förlåt



Censur · Ego
 
 
Ingen bild

Linda

16 augusti 2014 15:24

Min syster är 4o och fick nyligen barn. Hon är glad för att hon inte fick det tidigare. Nu har hon bättre förutsättningar för att kunna ta hand om sitt barn, ett förhållande där båda tar ansvar för sitt barn.
Barnet ger henne mycket glädje nu, tidigare hade hon förmodligen blivit oroad av att ha barn. Nu har allt fallit på plats.
Hon kan glädja sig åt barnet istället för att att hela tiden tänka på hur hon ska göra det bättre för sitt barn. Man vill ju få ett leende av sitt barn, som visar att det mår bra. Då mår också mamma bra...:)

batmanbebis

16 augusti 2014 16:51

Ja...fan...klart att man inte behöver bli en sämre mamma när man är 40, men jag är så redo..längtar så mycket!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards