batmanbebis

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av batmanbebis - 21 augusti 2014 21:08

Finns det nån siffra på hur många gg i veckan en medelsvensson har sex?

Det första steget i en utredning är att läkaren kommer säga att man ska ha sex varannan dag i tre veckor efter mens



herregud


#sex #privat #vuxen #utredning #försöka #bebis #graviditet #svensson #samlag

Av batmanbebis - 21 augusti 2014 17:18

Träffade M i centrum

M har barn med min pojkväns syster.

Vi frågade när han skulle ha deras dotter igen.

Dom hade förut varannan helg men M har tydligen aldrig pengar, så mamman får ha dottern helatiden.

Och javisst, shit happens, det är inget man alltid kan rå för..Pengar är ett gissel.

Men såhär lät det idag


Jag. När ska du ha xxxxx igen?

M: Jag vetinte, jag skulle haft henne i helgen, men jag har inga pengar, så skulle jag ha henne helgen efter det men då har jag en tatueringstid.

(Här ville jag skrika VA?!?!?! men jag gjorde inte det)

Jag: Okej så vilken tid ska du tatuera dig?

M:Klockan elva.

Jag: Bra då kan vi ta henne, saknar henne.


Alltså.........va?

Killen har fått en fet lön pga övertid, well well..och inte haft sin dotter på tre veckor så han...tatuerar sig!!!

Han ska tatuera sig i fem timmar på lördagen, så han kan inte ta sin dotter alls då...på hela helgen.


Efter vårat samtal gick han och köpte cigg, hamburgebröd, bröd och smör...nemen..han har pengar?!?!


HUR DYR ÄR EN TREÅRING!?

Vad är det med henne som kostar, om man har henne i tre dagar?
Det du äter, äter hon.

Alltså detta gör mig så jävla galen.


Jag skulle göra allt för ett barn, så finns det männikor som resonerar såhär.


Så om vi inte hade varit barnvakt så hade han alltså fått ha sin dotter om tre veckor...för en tatuering.


M har även en flickvän, och det är tydligen inte på kartan att hon kan ta hand om hans dotter?!?!?!



Jag orkar inte!!


#ansvarslös #pappa #barn #ansvar #barnvakt #prioritera #fuck #helvete #pank #skjuta

Av batmanbebis - 21 augusti 2014 17:10

Kommer uppenbarligen inte blogga lika effektivt nu när jag har börjat att jobba igen.

Kvällarna är korta och dagarna intensiva så man hinner inte bekymra sig så mycket...just nu.


Just nu är jag sjuk...förkyld.

Jag vet ju att det blir så...varje år när skolan börjar igen

Men det brukar ta lite längre tid men men.


Testade att jobba idag, det jobbigaste är när man måste ropa på barnen eller höja rösten, blir helt slut!

Sen skulle det ju underlätta om jag inte vid ett flertal tillfällen ser att vi bara är två personal ute och tre stycken är försvunna.

Jag sprang verkligen runt som fan idag, medan en kollega satt och klippte ut något och en annan planterade en blomma..

VAFAN!?
Jag måste lära mig att säga ifrån, men jag blir arg inombords och bara...sprängs.

Jag hintar dom ibland, så dom reser sig upp..för att sen sätta sig ned igen kort därefter.


Hatar att uppfostra vuxna!


Så imorgon sjukskrev jag mig, måste vila.

Och på lördag hämtar vi hem nya sängen...weeiiooo...

Jag har inte ens provlegat den, hahaha, spännande.


#säng #kollegor #helvete #korkad #slutkörd #sjuk #skolstart #inskolning

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards