batmanbebis

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av batmanbebis - 22 augusti 2014 19:31

http://fester.bloggagratis.se/


En så jävla störd blogg, men måste läsas..


hahaha



Av batmanbebis - 22 augusti 2014 19:22

ahhh, jag är så ynklig, åh vilken underbar känsla!


jag har släppt kontrollen och ligger här ihopkurad med snorpapper och nässpray.

E har handlat chips och nu ska vi se game of thrones


sen måste vi röja undan mina 22 par skor i hallen, mindre kul.

men imorgon kommer nya sängen!!!!!!!!!


#sjuk #liten #bortskämd #chips #gameofthrones #feber #pojkvän

Av batmanbebis - 22 augusti 2014 11:51

Jag tar mig rätten till att gnälla!!


Skrev nyss på ett forum att"oj va dyrt det blir för mig och E när vi ska påbörja utredning...båda ska sitta och prata om tidigare erfarenheter, sjukdomsbild osv..samtidigt..men båda ska betala som om det vore ett besök försig"


Jaa, men tänk vilken bra vård vi har i sverige, och tänk va de kostar det du kan tänkas få hjälp med.


Ja, jag är tacksam, var skrev jag att jag inte är tacksam?!
Får man inte gnälla samtidigt som att man är tacksam?


Barn svälter, kvinnor tvingas föda barn i misär..men lilla jag i fina sverige gnäller om att ett besök kostar oss 700 kr.


Jag fattar inte!


För att jag gnäller, innebär det att det är samma sak som att det är mest synd om mig i hela världen?
Innebär det att jag skiter i alla andra?


Låt mig för fan få gnälla om jag vill!!!!


ÅHHHHHHHHHHHHHHHH!


En vis vän sa nyss detta till mig:


Att folk säger att man inte får gnälla för att andra har det värre.

Är ju samma sak som att säga, var inte glad för andra kan vara gladare

 

 

#idioti #gnälla #starkare #längtan #utredning #bebis #trög #människor #vilja #fucktards #batmanbebis

Av batmanbebis - 22 augusti 2014 10:30

Sjukskrev mig redan igår, och det var himla skönt.

Tänkte sova ut ordentligt i morse men det gick sådär, vaknade klockan nio.

Smsade pappa igår att allt är OK inför lördag och att jag har pratat med MIO och vi kan åka dit och hämta sängen.

Då ringer pappa upp:

Varför smsar du MAN KAN JU RINGA?!

Ja pappa, men jag har feber så jag orkade inte riktigt.

Nähä, men du kan svara nu?!


Jag älskar min pappa, men alla hans principer driver mig till vansinne ibland.

Jag vet ju innerst inne att min pappa vill att man ringer, man smsar inte, varför vet jag inte riktigt, det är bara så.

Men jag var helt slut!


Senare på kvälle surfade jag lite på nätet och såg en tjej sälja två byrås..byrån? ahh två..såna:P

Jag skrev att jag var intresserad!

Tänkte att jag kunde hämta dom samtidigt som sängen. Självklart förbereda pappa i GOD TID på det innan.

Men hon kunde bara ta emot oss på söndag.


Fan


En vanlig människa kan tänka..."ja, men hämta sängen och byrån på söndag då"

Men vanligt är ju inte mitt liv.

Pappa har sagt till jobbet att han ska låna bilen och att han nu ska byta dag är förmodligen rätt enkelt men för min pappa blir det kaos i skallen.

Så nu måste jag be någon annan hjälpa mig hämta dom, och jag hatar att be om hjälp


haha och nu tryckte jag på nån knapp när jag skrev så allt blev stort...jävla naglar.


Så nu samlar jag mod i att ringa min moster, ååååååååh dragit på det nu i en timme


#våga #säng #säljes #förberedelse #diagnos #pappa #nytt #komoköp #halka

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards