batmanbebis

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

Nya fötter och mindre sockersug

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 21:07

Vi kikar på games of thrones(ovanligt) medan jag har fötterna i ett fotbad


Så här ska ni få tips.


Häll i kroppstempererat vatten i en lämplig bunke, skål ja whatever och ha i bikarbonat.

Fötterna blir lena och gosiga.


Om du har ont i halsen, eller sugen på något sött så kan detta funka:

använd en tesil och skär en bit ingerfära..

Har du ingen tesil så kan du ha i en bit ingerfära i en hög mugg.

häll på varmt vatten

en sked honung, och pressa i lite saft från en citron.


Ta bort ingerfäran från teet och drick


MUMS!


Tänkte jag skulle få in lite tips här också inte bara misär..;)


Annars funderar jag på om jag ska umgås med E och mina lena fötter eller sminka mig och gå ut och sjunga mig hes..are


#funderingar #lördag #karaoke #got #tips #skönhet #förkylning #fötter #woho #honung

 
 
Ingen bild

Linda

17 augusti 2014 01:07

Tack för tipset! Mina fötter blir säkert glada , ska testa detta.

Ville ju också säga att du är riktigt bra på att skriva . Du uttrycker dig på ett sätt som folk förstår. Du kan lätt skriva en bok. :)

batmanbebis

17 augusti 2014 11:31

Har också läst om kaffesump, sådant finns sällan här hemma, men det ska vara grymt att ha på kroppen.

Tack Linda, tanken har slagit mig många gånger, men vad skulle boken handla om. Misär är känsligt att skriva om och skriva under med sitt namn:)

 
Ingen bild

Linda

17 augusti 2014 11:45

Håller helt och hållet med dig. Finns en gräns..och så många berörda. Nej, du har så många idéer så du kan säkert skriva en bok om nåt kul också:)
Kaffesump?! Det har jag nu, kanske jag ska göra mig vackrare haha

batmanbebis

17 augusti 2014 12:27

Ja kanske, tanken är behaglig iallafall:)
Ja gnid in dig i duschen och berätta sen!

 
Daniel

Daniel

17 augusti 2014 13:30

Tvätta bilen är jättebra om man vill ha rena händer, och mjuka blir dom också ett tag tills dom torkar. Borde funka på fötter också, fast kanske blir svårt att hålla tvättsvampen med tårna :)

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

17 augusti 2014 15:28

blir man inte skrynklig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards