batmanbebis

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

Vi kör

Av batmanbebis - 16 augusti 2014 17:51

På tåget hem från stan småpratade jag lite med E

Frågade om han var redo för en utredning, absolut svarade han.

Han är så jävla dubbell, men jag är övertygad om att det beror på rädsla.


Så nu kör vi igen, jag ska fan försöka pricka in ägglossningar och vi ska försöka ta det lungt och försöka.

Mitt humör och mående är ju inte riktigt 100 så det är absolut en prövning.


Den 11 november ska vi på samtal, där man pratar lite om hur länge man försökt, sjukdomshistoria osv.

Tänk om något är fel på mig?


E är övertygad om att han är "frisk", eftersom han gjorde en tjej gravid för flera år sedan.


Det kan jag också tänka på ibland.

Jaha, va kul att du gjorde en whitetrash brud på smällen som du inte ens älskade.


#längtar #önskar #bebislängtan #endagitaget #batmanbebis #fundering #minhögstaönskan #hoppas

 
 
Daniel

Daniel

16 augusti 2014 19:26

Positiva tankar nu! ;)
Det är ju skitbra att ni ska iväg och kolla upp det hela. Behöver inte vara nåt konstigt alls, och om det är något så får ni hjälp med det. Det tar lite extra tid bara. De är ju inte Games of thrones som du skrev, utan verklighet :)
Var 4e person har fertilitetsproblem i Sverige så OM det skulle vara något så är ni inte ensamma, och hjälp finns att få.

http://danneking.bloggplatsen.se

batmanbebis

16 augusti 2014 21:03

nej fyfan, tänk om man levde i games of thrones...huua! förutom att där ligger man o blir gravid.
haha ja jag skrev något positivt, det händer inte ofta;)
nja jag e tjock så det finns inte så mycket mer hjälp att få..adoption då kanske

 
Ingen bild

mi

16 augusti 2014 21:07

jag är glad för lillbebis skull:)Så saknad, önskad, efterlängtad och smärtsamt älskad. Så fort ni möts första gången kommer du förstå varför det tog sån tid och varför alla andra bebisar aldrig kom, just så att det skulle bli precis det där lilla skrottet som du var menad att bli mamma åt. LYCKA TILL!

batmanbebis

16 augusti 2014 21:14

fan...nu gråter jag...på riktigt...

tack!

 
jenny

jenny

21 augusti 2014 17:45

Vi verkar vara i samma sits. Hälsningar jenny

http://bellaprincesa.blogg.se

batmanbebis

21 augusti 2014 17:58

ohhh!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards