batmanbebis

Alla inlägg under augusti 2014

Av batmanbebis - 30 augusti 2014 15:56

Idag skulle vi varit barnvakt men barnet har en jävla ego farsta som ställde in det.

Har egentligen inge lust att ens tänka mer på det där nu, men ja.

Det som egentligen gör mig mest sur var att allt gick ut över E.

Jag blev sur över att E inte sa ifrån, sa att "man ändrar inte bara planer sådär elva på kvällen, vi hade förberett oss".

Så då blev jag galen på honom, vilket är synd, vi har haft det bra och mitt humör har känts stabilt.


Så idag drog jag till stan och shoppade igen.

Såg denna skönhet:


 


Som man kan undra varför den sparades snett,?
hahha åh


Päls är ju absolut inte min grej, men den här kändes ball!


Köpte den inte.


Så ikväll hoppas jag på utgång och om jag har tur får jag träffa barnet imorgon, om inte egopappan vill något annat


#päls #egopappa #barnvakt #shopping #ilska #terapi #spendera

Bild · Tips
Av batmanbebis - 29 augusti 2014 18:39

När en mamma kom idag och skulle hämta sin dotter i skolan, bärandes på en liten bebis i famnen med en musse pigg one piece.,,,med luva! Då skrek jag rakt ut och tårarna rann!


Min kollega sa"bli inte sugen nuu" och log.


Då berättade jag, det bara kom.

"faktum är att jag och E försöker och i november ska vi på utredning"

Oj, jaha jaa oj va kul!!


Det kändes så jävla bra att berätta!!!!!!
Man är så jävla ensam i detta, och nu vet hon:)


#avslöjad #bebis #graviditet #hoppas #försöka #längtan #batmanbebis #kollegor

Av batmanbebis - 28 augusti 2014 18:22

Det vore trevligt och skönt att tänka på något annat.

Jag har helt besatt.

Igår hittade jag en blogg, satt och läste en lång stund, ensam hemma, började gråta.

Handllade om en tjej som har svårt att bli gravid.

Plötsligt blir hon med hjälp gravid...men får missfall.

Detta upprepas....SEX GÅNGER

Herregud!


Fyfan va sorgligt, vilken otroligt smärta det måste vara.

Att få det man längtat och drömt om, och sen förlora det, sex gånger.


Tänk om det händer mig.

Tänk om jag aldrig ens blir gravid

JAG VILL INTE!!!!!!!!


Jag kan inte styra detta.

Detta är en av de få sakerna i världen man inte kan styra alls, det sker om det sker.


Jag vill hoppas, jag vill tro att klart vi kan klara det.

MEn vi har ju faktiskt inte skyddat oss på två år.





Bör nog sluta läsa alla bloggar som handlar om ofrivillig barnlöshet, som en tjej sa, det är ju mycket sorg i dom.


#längtan #bebis #villbligravid #försöka #utredning #sjuhus #bebisfunderingar #bebis #tårar

Av batmanbebis - 28 augusti 2014 18:08

Alexander Bard.

Finns det någon som gillar dendär vidriga människan?




#bard #idol #juryn #bög #blåst #äckel #vidrig #ohyffsad #åsikt


Av batmanbebis - 27 augusti 2014 21:35

Jahapp slötittar på tv eftersom jag kollat klart på game of thrones.

Men jag var inte så jävla sugen på o se ett program med en gravid kvinna med sjutton barn



crapface


#gravid #sjuttonbarn #usa #hysterisk #villockså #helvete #orättvist

Av batmanbebis - 27 augusti 2014 18:37

Köpte en supergod färdigblandad proteindryck på hemköp häromdagen, 10 kr är rätt okej men blir dyrt i längden.

Fällan med proteindrycker är att dom ofta har aspartan i eller mycket kolhydrater så igår beställde jag dessa:


 


Ser nu att på ena bilden är det med sojaprotein(till vänster) det är INTE den jag köpt, utan den till höger.

Proteindryck utan socker och med nästan inga kolhydrater, och den sägs smaka bra;)

Ska bli spännande att prova!



Köpte även stevia på flaska, smak:kokos.

Man kan ha det i kvarg, keso, mjölk eller annat som man vill smaksätta, på ett nyttigt sätt:)

Läst att många köper smaken choklad och blandar i mjölken för o stilla sockersuget.


 


Båda produkterna beställde jag på www.bodystore.se


Proteindrycken tog jag igår vid fyra och det var perfekt tills jag var hemma vid halv sex.

Annars brukar jag äta vid 2-3 och sen är jag jätte hungrig vid fem så då brukar det bli att man tar något snabbt på vägen


#stevia #whey #protein #proteinpulver #sockerfritt #energi #kokos #jordgubb #hälsa #orka


Av batmanbebis - 27 augusti 2014 18:26

Min mamma flyttade till Sverige i början av sommaren och sen dag ett har det varit jobbigt.

Hon ska ha hjälp med allt.

Tilllut blev det jobbigt för mig och min syster och vara bejälpliga på vår semester, jämt

Och hon kunde inte bunta ihop saker, av någon anleding.

Utan hon kunde säga att hon behövde hjälp att gå till en loppis på måndagen, för o köpa möbler.

När man var på loppisen, så insåg hon att hon inte har pengar

Hon kan be oss sätta upp en hylla på tisdagen, sen när det e klart frågar man om det är något mer, nää.

På onsdagen vill hon ha hjälp o sätta upp något , igen.


Hon glömmer saker och säger saker som inte har något sammanhang.

Nu har saker o ting krånglat, och hennes dator har gått sönder.

Så nu vet hon inte hur hon ska betala sina räkningar.


Detta gör mig så jälva upprörd!

Hon väntar på ett kort från banken i landet där hon bodde förr men det verkar inte komma.


Och då får man väl ringa och kolla vart det är eller när det ska dyka upp?


Men nej, min mamma sitter bara o konstaterar att det inte har kommit på posten.


Min syster mötte upp mamma och dom skulle ringa brevbäraren.

Mamma ringde och sa inget svar.

Min syster ringde sen igen från mammas mobil och det var inte ens brevbäraren hon hade ringt!?


Varför ljuger hon?


Min syster sa att det var hittegodsavdelningens telefonsvarare.

Så mamma har ju HÖRT att det är fel nummer, men låtsass som inget?


Jag fattar inte vad hon håller på med!


Man måste alltid ha en plan B, man kan inte bara sitta och vänta på att en kod och ett kort ska komma.

Det är ju över en vecka sedan, kortet borde ha kommit!


Så detta innebär att mamma inte har pengar eller möjlighet att betala sina räkningar.


Så vem ska betala dom?


Suck!


#mamma #förvirrad #psykisksjukdom #ensam #starkare #svensk #inflyttad #räkningar

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards