batmanbebis

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2015

Jag älskar en filmstjärna.

Av batmanbebis - 20 oktober 2015 18:34

Min kära pojkvän.

Låg och tänkte på honom igår, vi har inte pratat på två dagar för att han har haft saker att göra.

Tänker på hur jävla mycket han varit med om de senaste 1,5 året.

Det är fan som att han vore med i en film, hans liv är iblan som en film.


Han har hyrt ut sin lya och blivit blåst av sin vän, hon drog och blev skyldig honom hyror.

Han har blivit vräkt för att hon hade fester utan hans vetskap.

Kronofogden kom in och tog hans saker till ett förråd.

Han åker till förrådet för att hämta sina saker, ingen kan ge honom skjuts så han slänger det mesta av sina saker.


Hans nära vän dog i cancer.

Hans mamma lever med en man som hotar henne till livet så hon flyr honom då och då.

En av hans barndomsvänner har mördat en annan person och sitter nu på rättspsyk.

Han blev rånad på sin mobil.

Han och jag kan inte bo ihop längre, så han får flytta till en bekant.


Ibland fattar jag inte hur han orkar, hur han orkar vara så positiv som han är och oftast glad.

ALLT han äger och har, ryms i en flyttkartong.

Tänk er att ni bara äger så lite saker.


Och vad gör ja då?
Jag stöter bort honom, skriker på honom, har svårt att krama honom.

Fan.

Men jag gör inte detta med flit, men fan allt han varit med om så kan väl iaf JAG vara en kärleksfull och trygg människa i hans liv?



 
 
Sara

Sara

20 oktober 2015 19:39

Sv: Jaaa precis, sen kan det ju beror lite på hur man frågar och så. Men man kan tänka sig för ett par gånger innan för oftast kanske man pratar om det om man känner sig trygg med en person!....
Folk förstår verkligen inte ibland!

http://hundkattfamiljen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards