batmanbebis

Direktlänk till inlägg 27 november 2014

Jag andas, facebook kräver ID?

Av batmanbebis - 27 november 2014 17:42

Jag dog lite där ett tag

Det var riktigt jobbigt och...jag ska inte gå in mer på det.


Fortfarande jobbigt, men nu ser jag på allt på mer avstånd.


Annars?
Facebook bestämde sig, efter fem år, att jag inte får använda ett påhittat efternamn.

Jag blev självklart förbannad, inte direkt för att jag måste använda mitt riktiga namn utan hela sättet.


För att jag ska kunna komma in på min facebook igen måste jag alltså visa dom en ID handling, för att bevisa att jag är jag....Är det inte helt sjukt?!


Detta kommer man alltså på efter fem år.

Jag har ingen möjlighet att avsluta kontot, om jag vill avsluta det igenom kundtjänst så har jag ingen möjlighet att informera mina vänner om det spara alla hundratals bilder osv.

En dag var det bara sådär.

Så jag har bråkat med facebooks kundtjänst villket har varit till NOLL nytta.

Facebooks kundtjänst funkar som en bot fast det är en verklig människa som svarar.

Susanna, som hon heter som svarar på mina mail, svarar bara "jag måste ha ditt fullständiga namn"

Jag sa att jag har inget ID inget pass osv, men nä"måste ha ditt fullständiga namn"


Oh well nu ska jag alltså, efter fem år, ha mitt riktiga namn på facebook.

Kommer inte att ge upp facebook eftersom det är där jag kommunicerar och håller koll på folk.

Men så ni vet, för alla vi har ju MINST en person i vår vännerlista som inte använder hela sitt fullständiga namn

Men nu e det slut på det!!


Det var väl i princip det jag ville dela med mig av....just nu


#facebook #säpo #id #jagad #idiot #kundtjänst #störd #spara #förberedd

Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards