batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Nu vet jag vad jag behöver

Av batmanbebis - 23 november 2014 11:44

Det har varit en känslomässig helg för mig och min pojkvän.

Och nu när jag vaknade så var det ljust ute och jag kände direkt att det hjälpte mitt humör.

E och jag behöver kommunicera, jag behöver bara hjälp med hur.

När E drack och gjorde bort sig i perioder så satt vi tillsammans och skrev ned saker, vad som krävdes av honom.

Att sitta tillsammans och skriva gjorde att vi kunde prata med varandra.

E var helt låst och hade ingenaning om vad han skulle skriva, han är så jävla låst ibland så jag bara vill slå honom hårt i huvudet.

Han skulle nog också många gånger bara behöva sätta sig ned och gråta, för han har varit med om MASSOR av skit på kort tid.

Men han tar aldrig tag i det, han bara borstar av sig det och går vidare.


Jag behöver ställa krav.

Jag behöver säga, detta behöver jag för att må bra.

Detta behöver VÅR relation.


Ska jag bara säga så?
Kanske ge honom ett datum?
Jag kräver att du har en sysselsättning innan jul?


Annars får han flytta till sin mamma?


Men tänk om jag gör allt värre om han flyttar dit?
Hem till sin sjuka mor, fast nej...nu i skrivande stund så måste jag ju prova iallafall..



Hans mamma har en ögonsjukdom, som gör att hon kommer att bli blind.

För nån dag sen så sa E att han misstänker att han kanske också håller på att få den, han har börjat se sämre på kort tid och det var så det började för hans mamma.

Alltså.........en till grej för E som slår honom i huvudet och drabbar honom.

Men självklart gör han inget, utan borstar av sig det..sker det så sker det


Åhh jag vill ju bara fixa detta

Men han MÅSTE tro på sig själv, tro att HAN KAN, och att NEJ du gör inte tillräckligt du kan göra mer!


Han måste hitta sitt driv!


#pojkvän #svårt #ljus #relation #problem #flickvän #driv #arbetslös #lösning #starkare #samtal

Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards