batmanbebis

Direktlänk till inlägg 22 november 2014

Håller jag på att bli sinnessjuk?

Av batmanbebis - 22 november 2014 11:20

Jag låste ju in mig på toa igår, enda platsen man kan vara ensam på känns det som.

E blir väldigt upprörd när jag är upprörd, men han visar det inte alls på samma sätt som jag.


Jag stormade ut ur badrummet och gick och ja mig.

Vi har alltid som "en grej" att han kommer in och ligger bredvid mig,pussar mig godnatt, väldigt mysigt.

Men nu hade jag absolut ingen lust.

Han kom in och sa "kan jag få en puss"

Då brast det för mig...igen

KAN DU FÅ?!

Jag är förfan upprörd ska jag ge dig en puss då?

Nej älskling, du har rätt sa han och pussade mig på axeln, han la  sig bakom mig och höll om mig.

Sluta be mig om saker, och sluta säg jag BEHÖVER en puss, jag BEHÖVER en kram

Jag skiter väl i vad du behöver just nu, jag är så arg och ledsen och förvirrad att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv.


Har sovit som en stock inatt,, verkligen djupt, så härligt!!


Vaknade med en enorm huvudvärk och smög upp så att E inte skulle vakna.

Behöver verkligen ensamtid på morgonen.


Jag hatar att vara såhär, arg sur tvär och elak

Å andra sidan så tycker jag att det är bra, så han fattar att han behöver skärpa sig!!


Fast vad hjälper, vad förändrar något just IDAG genom att jag är sur?



#sur #isär #helvete #hysterisk #sinnessjuk #less #tårar #ilska #relation #problem #lördag

 
 
Ingen bild

Linda

22 november 2014 14:55

Du är förvirrad som du själv säger. Det är inte normalt för oss att finna oss i en situation som får oss att må dåligt, därför har du en kamp mot dig själv och inte mot E.

Han fattar ingenting för att du är sur och elak. Det brukar du vara när du blir trött på ditt eget sätt att leva.
Han är som han är och så fortsätter det om och om igen. DU låter detta fortsätta.
Du måste lyssna på din inre röst som säger dig FÖRVIRRING
som ett uppvaknande, en signal på att något är fel.
Lyssnar du på den signalen kommer du att agera på ett sätt som är bra för dig.
Förändringar kan vara skrämmande, det som är mer skrämmande är tanken på vart detta liv du lever med E kan leda dig till.
Du kan bli mycket mer olycklig än du är nu. Därför är förändring, till något nytt mindre skrämmande. Du har mycket att vinna på det.
Du är bara 30 år och kan få njuta av livet istället för att kasta bort det på någon som är nöjd med en enmansshow.
Du kan träffa någon som vill dela sitt liv med Dig och som känner sig privilegierad , att han kan vara med just Dig.

batmanbebis

23 november 2014 11:24

men vafan.
han vill ju vara med mig? alltså...åh jag blir så förvirrad..igår hade vi bra samtal..som vi egentligen KAN ha när jag lugnat ner mig.....jag sa att vi behöver göra saker ihop , tillsammans...SNART..han sa absolut och gav massor förslag på vad vi kunde göra framöver..men jag vet att börjar han bara med en sysselsättning så lugnar jag mig..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards