batmanbebis

Direktlänk till inlägg 9 november 2014

Lite till

Av batmanbebis - 9 november 2014 16:28

Helgen har gått enormt fort, vad hände?
Gick och la mig vid elva på fredags kvällen, vaknade vid halv tolv.

Tur att hunden är van att gå ut sent, klädde på mig fort som attans och gick på en långprommis med honom.

Lördagen spelade vi brädspel, så jävla kul var det!
Riktigt mycket regler och typ rollspel var det.

Key to the kingdom.

Man ska ta skatter och nyckeln, slåss mot demoner , as kul!
Men tog sjukt lång tid, började spela vid nio och slutade vid 02, då var spelet inte ens slut.

Men det var kul att testa och jag längtar till nästa kväll!

Min kompis har gjort en spelförening.

Tydligen kan man söka efter pengar om man har en förening.

Visste ni att det finns en playstation förening, som får 4000 i månaden för att SPELA?
Haha as kul ju.

Så nu ska min kompis luska lite mer.

Tanken är ju att vi ska kunna köpa in fler spel som vi ska spela och hitta en lokal att vara i.

Fan va kul!!


Så jag har verkligen sovit ut denna helg, varit riktigt trött i veckan så det behövdes.

Imorgon e det jobb igen.

Tisdag, UTREDNING!


Måste kontakta min VC och försöka få provsvaren för testerna som jag gjorde förut.

Jag bad ju dom göra olika tester på mig som man kan tänkas behöva inför en utredning, passade på när jag hade frikort:)

De som ska göra utredningen sa att det är jätte bra och att processen då kan gå fortare:)


7 dagar kvar till mens.


Har inte haft sex på en vecka.

Vilket inte alls är konstigt tycker jag, livet är fullt med andra saker ibland.

Men klart ska man försöka ha barn så måste man nog ha oftare, just nu brukar jag tyvärr bara försöka tajma in ÄL.


Ringde pappa idag och grattade på fars dag, frågade när han hade tid o ses för o få låtarna jag spelade in i oktober.

Han ville bjuda mig på middag på fredag, kul!


Denhär veckan kommer att bli intensiv.

Tisdag, utrening iväg efter jobbet och kommer hem sent.

Onsdag, en grej med jobbet tillsammans med barnen, kommer nog vara hemma runt nio på kvällen.

Torsdag, en grej med jobbet igen, hemma runt nio.

Fredag, träffa pappa efter jobbet.


Jag tycker inte vi ska ordna så mycket för barnen egentligen, man tror inte det men man blir sjukt trött av att jobba sent EN kväll i veckan..Förra veckan hade vi APT

Men nu kör vi alltså TVÅ kvällar, fy pust va jobbigt!


Allt för barnen och för att dom ska ha det bra och få en sammanhållning.

Fan va otroligt egentligen att man gör detta, kokar korv och köper festis och ha satt upp ett spår i skogen som dom kan gå tillsammans med sina föräldrar.

Men men, hoppas det blir lyckat!


#utredning #längtar #mens #pappa #egentid #övertid #stressigt #senanätter #sova #trött #pedagog #spel #spelkväll #promenad #aktivitet #helg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards