batmanbebis

Direktlänk till inlägg 1 november 2014

Så mycket känslor..

Av batmanbebis - 1 november 2014 11:04

Antar att det här med att närma sig 30 är rätt så jobbigt.

Vad hände?
Gör jag rätt val?
Lever jag med rätt partner..?

Fan, bli singel som 30 och ut och ragga?Jag är ju klar med det där livet ju, ångesten och sporadiskt sex.


Och den här jävla pressen med att bli gravid.

Den är otrolig!
Försöker att tänka bort det, verkligen, sen poppar en bebisbild upp nånstans eller någon går förbi mig med mage, och då går det inte.

För er som inte genomgår detta kan jag verkligen inte beskriva detta tydligt nog!


Småfirade min födelsedag igår,och jag vetite ens varför jag firar när alkohol är inblandat jag kan ju inte slappna av när min pojkvän är med.


Sen stör det mig så OTROLIGT att han är en annan person med mina vänner.

INTE pga alkoholen menhan spelar nån jävla roll.


Jag säger ofta"lägg av" för han är ju inte sig själv, han är sådär "grabbig och tuff", och det är han aldrig med mig.

Jag har inga grabbiga kompisar(ja förutom tjejer) som skulle kunna framkalla detta hos honom heller.


Nej men typ drar fram snusdosan och ska bjuda min kompis på en snus, han gör det VARJE gång dom ses, och min kompis snusar inte, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Så varför "skaru ha en snus, komigen nu då"

Eh, är du dum i huvudet!?


Eller typ ska ha nån dricktävling vem som dricker först, man bara HALLÅ är du 20 år?


Han verkar bli så jävla osäker på nåt  vis så han tror han måste spela nån roll för att duga och passa in.


Så jag gick irriterade mig på hans beteende, jävligt lätt att ha en kul kväll då!


Fan vi är SÅ jävla olika när vi är på krogen, det är skrämmande.

Så jag konstaterade det förut och tänkte, jaha, måste väl ändå vara viktigare att passa ihop hemma?


Jaja, summan av det hela.


Jag är sur idag, och ska ha ÄL idag eller imorgon.

Är inte alls speciellt knullsugen, så ska jag pajja ännu en ÄL med mitt humör eller ska jag låtsass att jag är glad?

Han ska dessutom iväg och spela tvspel hos en kompis, kommer hem imorgon


Jag har ju uppenbarligen en hormonstörning, så ni kan ju tänka er känslan. När jag är såhär så är det som en kokande gryta inombords.


#30 #födelsedag #krogen #val #helvete #hormoner

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards