batmanbebis

Direktlänk till inlägg 27 maj 2015

#uppehåll

Av batmanbebis - 27 maj 2015 18:48

Jag saknar honom massor idag.

Vill bara kramas och att allt ska bli bra.


Inser också i allt detta att jag inte har haft sex på ett tag och det påverkar mig mer än vad jag tror.

Ofta är ja arg oc lättirriterad när jag inte haft det, haha, skumt men sant


Om fem dagar ska jag ha mens och då var ju tanken att jag skulle ringa kliniken och boka tid för inseminering.

Men...nu vet jag inte.

E och jag har bråkat, som alla par gör iof, men känns ju inte som läge att på lördag ses igen och "prata ut" och sen prata o insemineringen i samma veva?

E har varit bortrest och hjälpt sin mamma så vi har egentligen inte hunnit prata om detta alls.

Säg att det hade varit januari......då hade jag tänkt"äh vi tar det framöver"

Men nu är klinken stängd i juli

Agusti tar vi emot nya barn på jobbet.

September fullt upp.

Så ja, det skulle väl kunna bli i oktober då?

Säg att den insättningen inte funkar, då skulle vi kanske testa i november.

December är det jul och stängt o allt..januari fullt upp..
Shit, det är lång tid.


Åh jag vetinte jag känner mig så osäker och vilsen!!!!!!!!!!


Ibland känns det bara som att jag inte är redo alls.

Och ibland längtar jag så mycket så jag vill kräkas.

Jag tror att mycket handlar om rädsla, alltså, ansvaret och såklart förlossningen

Det är  en människa som jag ska ta hand om och ha ansvar för.

Känns läskigt.


Och stressen, ska maila dom FÖRSTA mensdagen sen går det undan.


#längtan #beslut #hurgörvi #framtid #relation

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards