batmanbebis

Direktlänk till inlägg 26 september 2015

VA, ska vi ha sex med KONDOM?

Av batmanbebis - 26 september 2015 21:59

Under min tid som singel så träffade man ju på en heldel unika figurer.

Ibland hade man sex en gång med en kille, och ibland flera.

Det jag förundrades över var när jag tog fram en kondom och killen sa att han kunde inte ha sex med kondom.

Att det var osexigt eller "tog bort känslan".

Det är rätt jävla osexigt med könssjukdomar och oönskad graviditet också, brukade jag säga.

Och visst är det så.

Men jag är häpen på hur man som man VÅGAR knulla utan kondom.

Är det verkligen värt att du om nio månader kanske har barn med en tjej som du "bara ville ligga med".

För det är så man gör barn liksom, man har sex.


Killar förutsätter väldigt ofta att man går på p piller.

Självklart så fanns det också killar som tog fram kondomer, all cred till er.


Du kan inte lita på någon, och när känner man egentligen en människa?


Sen känner jag mig idag så less på män.

Jag har svårt att småprata med främlingar, blir osäker och kan verka dryg...när jag egentligen är osäker.

Med min sång så får jag många som kommer fram till mig, då är det lättare eftersom jag vet va syftet är, min sång.


Igår när jag beställde en öl så stod en gubbe och sa wow typ fem gånger.

Det finns inget sexigt, charmig eller uppskattande i att stirra på mina bröst och säga wow.

Ska jag bli tacksam?
Har han ingen impulskontroll?
AHH sånt där gör mig så jävla galen!


Jag vill bara vara människa.
Som "tur" är så är jag ju inte typtjejen som killar kollar på.

Jag är tjock, högljudd och har skinn på näsan.

Men fatta ni som är typtjejen, fyfan HUR ORKAR NI?


Nä, jag vill inte på något sätt nedvärdera att jag är tjock.

Att det skulle vara mindre attraktivt eller så.

Men faktum är att man som tjock inte ligger lika högt i skalan, alltså...offentligt.

Finns ju massor av killar som gärna har en tjock tjej men är för rädda för vad "alla andra ska tycka".


Eftersom samhället ser ut som det gör, där man inte släpper in tjocka människor i ett positivt syfte, så anses tjock vara udda och något som är lite läskigt.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards