batmanbebis

Alla inlägg den 9 september 2015

Av batmanbebis - 9 september 2015 11:58

Förra året köpte jag en ny säng.

En såkallad kontinentalsäng.

Madrassen är hög och det var en härlig känsla att sova högt upp.

Men madrassen är inte så jävla skön, jag tror att vi är för tunga och madrassen för mjuk.

För att vi ligger som i en grop. När jag går upp på morgonen så ser man nedförsbacken på min sida.

Detta kan såklart göra att man får riktiga ryggproblem framöver.

Madrassen är enorm, och tung så den går inte bara att "ställa undan".

Så jag tänkte sälja den

Försöker googla vad en sådan kostar men hittar inget. Hittar bara hela sängar eller just madrasser där bäddmadrasser ingår.

Vad jag ser så verkar det vara just madrassen som kostar...Jag betalade 5500 tror jag för min säng, utan sängram.

Så jag tror att madrassen kanske kan vara värd 2000?

Får googla vidare helt enkelt!

Av batmanbebis - 9 september 2015 09:58

Huu vilken pissdag jag hae igår.

Inser i mensappen att vi borde ha legat med varandra igår, men ja..shit happens.

Man är inte så pigg på att ligga när man är förkyld och förbannad...

Enligt appen ska jag ha ägglossning på fredag.

Jag har två ägglossningstest kvar, såna som visar de fem mest fertila dagarna.

Så jag tog ett, som inte visade något.

Ska ju inte ta sånadär test för att dom är enligt läkaren inte tillförlitliga.

Läste om en tjej som tog tre test om dagen, hon kunde visa utslag på kvällen men inte morgonen efter, så ibland är ägglossningen(eller kroppen) väldigt konstig.


Men ja mitt i allt detta och min depp så tänker jag på E.

Han kanske faktiskt också mår skit i allt detta?
Han kanske också är ledsen.


Han pratar ju sällan om han är ledsen, han är en positiv kille vilket är otroligt starkt och bra av honom.


Men det har hänt otroligt mycket i hans liv, nästan så att man tror det är nån jävla film.


Imorgon ska jag iallafall jobba, blir knäpp av att vara hemma.

Hjärnan går på högvarv och jag börjar gå in i saker och tänka för mycket så jag helt enkelt blir ledsen.


Nu borde jag ju ringa gyn, för att se om den där gulsäcken har försvunnit.

Men ah, något gör det bara för svårt...



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards