batmanbebis

Direktlänk till inlägg 19 september 2015

Lite till..

Av batmanbebis - 19 september 2015 17:39

Åh va ja känner mig seg och låg!

E ringde och frågade om jag saknade honom.

Nej.

Jag gör faktiskt inte det.

Han var här i över två veckor och nu är det jätte skönt att vara hemma.

Äta vad jag vill, sitta vid datorn, kolla på vilket program på tv som jag vill.

Inte för att min pojkvän är kontrollerande ellerså, absolut inte. Men när man är med nån så måste man ha hänsyn till dens vilja också:)

E blir såklart ledsen, men alltså.........ska jag ljuga?

Han åkte i tisdags.

Jag är dålig på att visa uppskattning för E, tyvärr, så ibland törstar han verkligen efter omtanke. Så jag försöker ge honom det.

Tänker igen på hur fan folk kan bo ihop.

Tänker IGEN på hur det blir om jag blir gravid.....då bör vi väl bo ihop..eller?
Men alltså jag tror verkligen att det blir ett annat fokus om vi har barn, då är det bara inte han och jag och vi tär nog inte på varandra på samma sätt.

Eller så tär man på varandra ännu mer då båda är här hemma och är tillsammans, helatiden.

Fast nu är det såhär........Jag har svårt o tänka mig att jag kommer kunna leva med en annan människa.

Så det har inget med E att göra, fast det kan låta så.

"oj du är nog inte kääär"

Jag är kär, men på mitt sätt:)


Idag är det eventuellt födelsedagsfest, hos en bekant.

Han är rätt tråkig och har varit hos honom på endel småfester och det har oftast slutat med att jag och bästis flyr ut på krogen.

Men trisst att sitta här hemma, ska dra iväg ett sms till kompisen o se hur han ska göra och hur han tänkt.




Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards