batmanbebis

Direktlänk till inlägg 8 september 2015

Blåbärspaj i hjärnan.

Av batmanbebis - 8 september 2015 13:05

MEN VA SKOJ att skriva ett as långt inlägg så laggar hela jävla internet ihop..blöh!

Så nu blir det en förkortning av allt

Idag: hemma och sjuk.

Hade föräldramöte igår, gick kalasbra men det kändes som min hjärna var potatismos.

Så jag sa redan igår att jag blir nog hemma idag.

Är så jävla slut och matt, och har så varit sen i fredags.

Måste bli bättre på att ta mina vitaminer, då jag tror det är en bidragande orsak till min seghet också.

Känner redan hur otroligt tråkigt det är att vara hemma, då jag inte är supersjuk så går tiden sååå sakta.

Annars när man är sjuk så är det ju bara skönt med hemmatid och vila.


I söndags var jag ju hos mamma, har varit hos henne en gång innan, då bara i hallen.

Det var faktiskt trevligt, vi åkte några i släkten till henne

Hon har precis fyllt 54 år och det slog mig hur otroligt ung hon ser ut.

Jämför med kollegor i hennes ålder och dom ser mycket äldre ut

Saknar att ha en relation med min mamma, och det var trevligt att vara där.

Men jag vet också att umgås vi för länge eller för mycket så säger hon onödiga saker och spänningen mellan oss är bara jobbig.


Köpte min efterlängtade blåbärspaj på hemvägen, mumsade i mig en bit...mådde illa och la mig..hah!

Vi gjorde en beställning på en hemsida igår(mer kläder), dom har bara hemkörning med DHL så E blir kvar här några dagar eftersom leveransen brukar komma dagstid

Sen har jag väl ägglossning nu i dagarna...åh alltid detta schema.

Men åker han hem på måndag så ska de fertila dagarna vara lite lugnare och ja....


Ringde transportstyrelsen och det visade sig att jag glömt att skicka in en sak.

Blev smått sur på mig själv men det löstes fort, man kunde fylla i allt onlne och dom behandlade ärendet direkt.

Så snart ska jag kunna börja övningsköra!!


Nu ska jag äta makaroner och halloumi.

E sover fortfarande och det gör mig lite irriterad faktiskt, märks att han varit här länge nu för jag börjar störa mig;)

Men jag älskar allt han gör här hemma, maten står på bordet och disken är diskad.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards