batmanbebis

Alla inlägg den 31 maj 2015

Av batmanbebis - 31 maj 2015 20:30

Shit vilken konstig dag.

Igår gick jag och la mig vid 22, vaknade vid nio.

Sen satt jag och slumrade till i soffan, gick in och la mig bredvid sömntutan E och sov bredvid honom till ett.

Varför var jag så trött?

E säger att, ja du behövde väll sova extra mycket helt enkelt"

Medans jag direkt tänker att något måste vara fel, jag är sjuk...ellernåt...Så mycket sovande är inte normalt!


Vi tog en promenad och handlade lite på coop.

E åkte iväg och mötte upp en kompis , dom brukar promenera ihop nångång i veckan, ibland gör dom upp en eld i skogen...aka skogsmulle style.


Försökt att prata med E om inseminationen men det går sådär.

Känner mig själv rätt livrädd plötsligt.

Ska ta en dusch och raka mig lite, så det iaf blir liiiite lättare att sära imorgon.

BAAAAAAAAAAH nervös!!!!!!!!


Berättade jag om personalfesten i fredags?
Ja det måste jag ha gjort.

Ska bli kul o se kollegorna igen efter mitt framträdande.


Imorgon är det tammefan juni, jisses, och svinkallt.



Av batmanbebis - 31 maj 2015 10:02

Igår träffade jag mamma i stan för att hjälpa henne fixa ID kort, blev tvungen att identifiera henne hos polisen eftersom hon står utan ID handlingar.

Där fick jag veta att med mitt ID kort får jag resa inom alla länder i EU, haha det hade jag ingen aning om. Och nu i juli så ska dom tydligen utöka länderna så det blir fler.

Men vädret var ju värdelöst och vi tänkte promenera runt lite men det gick inte när regnet bara öste ner.


E spenderade några timmar med min pappa.

E och min pappa har träffats en gång så det var rätt stort att dom skulle ses, ensamma!

Min pappa jobbar på ett rätt coolt ställe som E har varit nyfiken på, så han fick följa med dit och var jätte nöjd

Pappa var imponerad över hur trevlig E var, hahah.

Det betyder såklart mycket för mig att min pappa och E går bra ihop.


På kvällen så åt jag och E tacos och kollade in utbudet på tv, det var verkligen länge sen vi satt tillsammans i soffan, kändes det som.

Jag åt en snickers och blev dötrött och gick och la mig klockan 22, hahaha.


Försökte småprata med E om insemination igår men hahaha det var inte det lättaste.

Han sa "men du sa faktiskt förut att du kunde vänta tills du var 31"...JA sa jag och skrattade, och hur gammal tror du jag är när jag föder om jag skulle bli gravid nu då?
Då blev han tyst.

Han är inte omöjlig men han är rädd och han vill ha ett jobb.

Åh, önskar att min syster vore här så hon kunde prata och lugna honom,

Han har ju fan bara sin syster som måttståck, som fick barn relativt tidigt och sen ensamstående och alltid pank.


Vi behöver inte ha det så!

Nu ska jag på undersökning imorgon och då får jag ju även pergotime som jag ska äta.

Och ja, en tanke slog mig att om han vägrar och är omöjlig till insättningsdagen så får jag väl säga att han blev sjuk ellerså...Och så får vi köra en annan månad

Men då har jag iaf fått äta pergotie som ska göra att äggblåsorna växer.

Men ja.......gäller att planera in detta, att prata med honom.

Jag ska ju inte ens behöva göra detta, jag förklarade för honom att om några år är man för gammal för att få hjälp och jag skulle vilja ha två barn

ÅH det är så jävla komplicerat att prata med någon som inte förstår. HAN har ju inga problem. HAN vetinte hur vården och hjälpen ser ut


Vi får väl se helt enkelt.

Men imorgon ska jag dit, och göra en gynundersökning, blä det är ju inte heller så jävla skoj..men men



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards