batmanbebis

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

Songwriter, se hit!

Av batmanbebis - 30 augusti 2014 23:25

Roar mig med att googla sångteknik.

När jag sjunger så sjunger jag för högt upp, i halsen, och då blir man lätt hes tyvärr.


Vore kul o komma i kontakt med någon som skriver låtar.

En dröm nu är ju att få trubadura.

Fan, drömt om det i massa år, men det är himla svårt.

Försöker hitta någon som spelar gitarr som man kan slå sig ihop med.


Åhhh vilken dröm!!!!!!


Pratade  med en tjej som sa att hon kunde fixa spelningar om jag fixade gitarrist.


Men jag får fortsätta att roa mig med karaoken.


Hur blir folk något?
Jo, hittade en blogg med det me.

Folk som blir något känner folk som är något.

Jävligt kort, men sant.

Nån som känner nån som känner nån.


Fick en förfrågan om en kompis att sjunga på hennes pappas födelsedag, det var ju himla kul!!

Jag blev lyrisk o började kolla youtube, men hon svarade inte direkt.

Och då blev jag osäker och tappade självförtroendet.


Få se vad hon säger sen, jag sa ialllafall ja, och detta skulle ske efter nyår...så.


Sen fick jag ju i present att jag ska spela in två låtar.

Känner mig bara så jävla osäker på VILKA!


En lugn och en lite tuffare är iallafall tanken


#drömmar #lyckas #trubadur #glädje #drömma #våga #spelain #artist #sjunga #högatoner

 
 
Lainen

Lainen

3 september 2014 06:57

Vad kul! Detta är din väg till kändisskap. Hmm... Har du problem med att hitta någon som spelar gitarr kanske du kan gå på någon estetisk skola och prata med någon lärare? De kanske får ha det som någon form av projekt. Eller kanske gå till någon gitarrkurs och fråga?

Ang låtarna så har jag tusen förslag men det är nog bättre du väljer själv. :)

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

4 september 2014 17:13

Du har rätt..av nån anledning så fegar jag ur när saker närmar sig:S

 
Lainen

Lainen

4 september 2014 17:57

Det är ganska vanligt. Men det blir aldrig bättre av att inte göra något åt det. Kom ihåg det. :)

http://lainen.bloggplatsen.se

batmanbebis

4 september 2014 18:18

hhahah jag vet, ibland e jag verkligen inte driftig:(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards