batmanbebis

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2014

Min mamma har blivit rånad och jag kunde inte bry mig mindre

Av batmanbebis - 11 augusti 2014 20:27

Jag är så jävla upprörd och ledsen!!!!

-Okej mamma, vad har hänt?
Ja alltså både jag och Bosse råkade somna på tunnelbanan och så snodde nån min väska.

Så nu har jag inget VISA kort, inget legg, inga hemmancklar, dom tog mitt smink och ja massor av saker. Jag tror tillomed jag hade adressen till mitt hus i väskan.


. . .


Två vuxna människor råkade somna på tunnelbanan.

Man behöver inte vara en raketforskare för att fatta att dom var fulla.

Och vet ni?
Det är tråkigt, men jag orkar inte!
Varför utsätter man sig för detta?
Super så jävla mycket så man inte kan vara vaken.

Och förlåt men vafan är Bosse för jävla man som åker med en tjej på tunnelbanan sent och somnar, det kunde ju hänt henne något.


Men visst, alla har ju ansvar för sig själva


MEN VAFAN!!

 

Så nu har mamma ingenting.

Så jag undrar hur många dagar mamma ska vara ett offer innan hon tar tag i saker.

Det är tråkigt ja, men nu gäller det ju att göra saker.

 

Och vad gör människan?
Hon ringer min syster och säger att hon måste ta ledigt för o hjälpa henne o fixa nytt legg.

Min syster kan inte ta ledigt, det går inte.

Min syster slutar tidigt en dag...EN DAG...då kunde inte mamma.

 

Kunde inte?
Så vad är viktigare än att skaffa sig ett legg och därefter nytt VISA kort...ta ut pengar, byta lås och köpa mat?!?!

 

Chansen är ju rätt jävla stor också att personen som rånade henne har åkt till hennes hus och tömt det.

 

KAN FOLK I MITT LIV BARA SLUTA ATT SUPA??!?!?!?!?!?!?!

 

 

#alkoholism #idiot #alkis #batmanbebis #lowlife #yolo #korkad #rånad #apatisk #missanpassad #medberoende

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards