batmanbebis

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

I Turkiet var jag ett monster

Av batmanbebis - 10 augusti 2014 00:48

Jag var från och till rätt elak i turkiet och kom och tänka på hur jävla lik jag är min mamma.

Min mamma som alltid är ensam.

Min mamma som äntligen träffade en Kock som hon levde med i fem år, men som var alkoholist.


Jag var hos min mamma, som då inte bodde i Sverige, och hälsade på en månad för några år sedan.


Jag såg inte dom, under en månad, kramas, pussas, hålla om varandra, beröra varandra..

Jag såg inte heller dessa småsaker, typ kanske hämta kaffe till den andre.

Dom levde verkligen för sig.

Jag tror på riktigt att min mamma inte vet hur man älskar?
Min mamma kan inte leva med en man som kanske vill se sport på tv.


Och ibland tänker jag att alla fel val som min mamma gjort med män, är nog för att hon inte respekterar sig själv.


Och det tänkte jag på i Turkiet.

När jag satt vid poolen i badkläder och kände mig till o från rätt obekväm då var jag lättirriterad och rätt elak mot E.

När jag sedan på kvällen fixat mig och gjort mig fin så var jag mer gullig


Detta är ju galet.


Så när jag då varit dum vid poolen en halv dag så är det ju rätt förstårligt att E blir förvånad när jag vill hålla om honom på kvällen.


E är otroligt sexuell, och det var ju jag med engång i tiden..

Och jag märker att när jag inte ger honom berörning utan avvisar honom så blir han riktigt sårad, och även han kan slänga ur sig dumma saker då

"du vill ju aldrig ligga!"


Fast på ett sätt förstår jag honom Hur kul är det att bli avvisad jämt?
Jag tror det faktiskt påverkar hans manlighet.

Han blir ledsen och osäker när jag avvisar honom.


Vid ett tillfälle sa jag att jag aldrig borde ha åkt med honom, att han är tråkig.

Varför säger jag så?


E har gått upp i vikt sen vi träffades och jag har inte trott att han direkt berörs av det.

Men i Turkiet märkte jag att han gärna inte satt utan tröja.

Och det borde jag ju egentligen stötta honom i?
Han stöttar mig jämt i hur fin och vacker jag är


Så när man gått upp i vikt och känner sig obekväm och har en tjej som avvisar en så måste man ju gå sönder!?


Jag vill VERKLIGEN inte såra honomm.

Men ibland trycker jag på alla möjliga knappar, det går för långt och jag är elak och går till personangrepp, varför?


Är det för att jag vill se om han stannar om jag är elak?
Men den testperioden borde vi vara förbi nu.


När vi har ett samliv och när jag är trevlig så har vi det bättre och kommunicerar bättre.

När jag avvisar honom det är då han måste dra och fiska och träffa idioten Rasmus..


Jag tror mycket sitter i hur man såg sina föräldrar...Ens föräldrar borde vara de människor som lär en att älska.

Eller iallafall två vuxna individer.

Men min mamma älskar inte, och inte min pappa heller.

Min mamma lockar män med sin kropp, sen hjälper dom henne att skjutsa henne till div ställen, betalar resor, fixar på hennes hus.

Men jag tror inte hon är kär.


#trasig #alkohol #förändras #mamma #batmanbebis #pojkvän #förlåt #kärlek #ont #avvisar #yolo

Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards