batmanbebis

Alla inlägg den 20 september 2015

Av batmanbebis - 20 september 2015 19:42

Tog en promenad, blev as varmt.

Ofta när jag blir varmt så mår jag illa...huua.

hade en smutsig förkort tröja på mig under min tunna jacka så jag kunde inte ta av mig den heller.

Så jag tog bussen sista biten.

Idag har jag dammsugat!
Och inser nu i skrivande stund att det ligger vikta kläder på sängen...som jag måste ta hand om....nu.

Och bädda rent, häärligt!


Köpte packtejp på clas ohlsson för 30 kr.

Går in på In och Finn och ser att dom säljer för 12 kr...haha fan.


Stekte kött, paprika, chili, morötter och rödlök och serverade med bea.

Var väldigt gott men jag blev inte mätt.

När jag äter sådär utan kolhydrater till så måste jag nog lägga till mer fett.


Gjorde iordning två mackor senare med halloumi, då blev jag spymätt.


Pratade med E på telefon, jag märkte att jag blev mer o mer irriterad på allt han sa.

Jag måste nog börja bokföra när jag blir sådär galen på honom, om det kan ha något att göra med PMS.

Är inte alls kul att känna att man vill slå honom på käften över telefonen.

Sen blir jag elak...och ironisk.

Så det är lika bra att jag håller mig undan.


Nej nu blir det fixa!!

Av batmanbebis - 20 september 2015 12:14

Åh va jag älskar den där låten!
Sjöng igår och fick tre hårda kramar av människor jag inte ens känner, det är så otroligt uppskattat och jag tackade massor.

I helgen ska jag ha mens och jag har gått och varit sugen på allt nu i flera dagar.

Häromdagen åt jag chips, fast jag sagt till mig själv att jag inte ska göra det.

Två dagar före chipsen, så åt jag såna där stjärnor....Sen köpte jag en pizza...alltså!!!!


Jag är så trött på min seghetskänsla, jag kommer fan aldrig till skott med saker.

Idag SKA jag hänga upp kläder i garderoben och vika in i byrån.

Efter utgång i fredags och igår så ligger mycket kläder utdraget.

Sen måste jag dra och köpa sån bred tejp, ska posta tillbaka kläder till ELLOS.

Den rosa koftan kom, och den var inte alls som jag trodde så jag la upp den på en köp och sälj sida och fick den såld direkt.


Köpte sju plagg från ellos.

Behöll två;)


 

Blandannat denna, skitsnygg OCH finns i stor storlek!

winwin!


Sen ska jag boka tvättid, ska bädda rent i sängen ikväll och lägga en ansiktsmask.



Ego · Tips

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards