batmanbebis

Alla inlägg den 3 september 2015

Av batmanbebis - 3 september 2015 17:47

Igår gjorde jag en gynundersökning för att se om jag kan börja en kur med pergotime

Det kunde jag inte.

Det visade sig att jag hade en "äggsäck" som låg kvar, den avger hormoner så därför får jag inte tillsätta hormoner.

En sådan säck kan ligga kvar upp till tre månader, men kan också åka ut med mensen inom några dagar.

Jahapp.


Jag ska nu försöka boka en tid hos gynekologen här i min kommun och se så att säcken är borta innan nästa mens

Hoppas!


Sen börjar jag få ont i halsen, näsan rinner och killar.

Jag blir varje år sjuk i denna period så det är väl bara en tidsfråga.


I helgen är jag sugen på karaoke och shopping

Få se om det blir något av det, hänger på om förkylningen bryter ut.


Gick ju handledarkursen förra helgen och skickade in körkortstillståndet, men jag fattar inte varför tillståndet inte kommer?
Skulle dröja 2-3 dagar sa dom på körskolan.

Jag får väl ringa transportstyrelsen imorgon.


Åt nyss taco och mår illa, mår ofta illa, dumpar eller blir as trött efter middagen hemma på kvällen.

Inte på jobbet, tack o lov.


Imorgon är det fredag!

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards