batmanbebis

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2015

Därför älskar jag dig.

Av batmanbebis - 9 augusti 2015 03:01

Jag har ju tusentals gånger frågat mig själv om jag är kär.

Hur kärlek känns.

Om jag är kär i honom eller kär i kärleken.

Jag har ett helvete med mina känslor och mitt humör och jag kan vara en riktig bitch.

Men när de där små sakerna sker, så man blir helt varm i kroppen..då vet man.

Häromdagen hände en sån grej, en liten grej men som betydde massor.

En rätt privat grej egentligen, men äh...bloggen har jag väl inga hemlisar för;)


Vi hade varit och fiskat.

E fick napp(såklart) och inte jag(haha..suck).

Vi var ungefär en timme hemifrån och vi bestämde att vi skulle käka innan vi rätt sent på kvällen skulle åka hem.

Vi åt på ett ställe som inte alls var speciellt mysigt, haha fan vilken otur vi har med ställen.

Det var flera timmar sen jag åt, så jag fick i mig mycket av maten.

Frös så jag skakade gjorde jag också.

Så mätt som attans skulle jag bara gå på toa....Well....det gick inte.

Efter min magsäcksoperation så har jag ibland problem med magen.

Nu är det länge sen, men nu var det dags.

Jag är alltså hård i magen och ...ja.

Så jag satt där på toa, och hade så ont och mådde illa...men det gick inte.

För att tala klarspråk.

Fatta att vara bajsnödig men inget kommer, men du känner att det måste komma....typ.

Kände mig stressad och fick panik

Eftersom jag vet vilket helvete det kan blii

Är det illa måste jag ta hjälpmedel för att kunna gå på toa.

Så jag stressar upp mig själv.

Vetskapen om att tåget gick om 40 min..och att det tar ytterligare 40 min hem hjälpte ju inte att minska stressen.

Jag kommer ut från toan och berättar läget för E.

Det är ju en grej som jag älskar, att jag kan absolut vara öppen med E om detta.


Jag var kallsvettig och hade ont och vi går till tåget.

Det är alltid bra att promenera så det var skönt.

Jag fryser så jag skakar så vi bestämmer oss för att sätta oss på tåget som står inne, fast det inte skulle åka på 26 min.

Och nu kommer något som kanske för många är självklart, men för mig så jävla fint


E frågar hur jag mår, och jag brusar upp mig själv när jag har det sådär med magen och är nog rätt kort i tonen.

Han säger att jag ska säga till om jag vill gå av tåget"säg bara till älskling så går vi av och tar nästa tåg istället"

Nästa tåg gick en timme efter,


Det stödet han gav mig, och att han sa att "självklart kan vi ta nästa tåg"

Gjorde mig så lugn och trygg.

Det är fan inte många människor jag kan förklara för att "jag har förstoppning och as ont, kan vi ta nästa tåg?"


Tåget gick och resan gick bra..

Men när jag kom hem...rusade jag in på toa...skrek av smärta....

Så kom jag ut och höll om honom och tackade för stödet när jag hade ont och stressade upp mig.

Sa att jag älskar honom.

Det krävs alltså att jag ska vara bajsnödig för att jag ska kunna säga de tre magiska orden...hahahahahaha



Men ja, det är de små sakerna som räknas.

Vi fiskade och jag trasslade in linan, som jag så många gånger har gjort.

Men han suckar inte, han blir inte arg på mig.


Jag hoppas aldrig jag glömmer det här lilla, för det betyder så mycket.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards