batmanbebis

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av batmanbebis - 3 augusti 2015 11:36

Alltså ahhh va sent jag somnade, INATT.

Halv fem däckade jag tillslut.

Måste ha att göra med att jag gick upp så sent.

Skärpning!; Jag mår inte alls bra av dessa rutiner.


Nu har jag så jävla ont i brösten, haha, skulle lägga mig på mage och bara AJJE, dom är så ömma!

Mensen kommer om 3 dar så ja det är såklart varför.

Kanske var det också endel till varför jag mådde piss...PMS?

Idag är då tanken att vi ska dra och fiska, men min pojkvän är rätt....svårväckt.

Jag ställde klockan på 11.00...11.05 ringer Hon.

Eh okej.

Känns lite skumt att hon ringer precis när jag vaknat, hon behöver såklart höra om jag är sur...

Jag svarade inte.



Inatt låg vi och pratade i en timme.

Det är rätt härligt att göra det ibland.

Vi pratade om hur vi busringde när vi var små.

Jag berättade min rädsla över att bli gammal.

Att jag ofta tänker på hur det kommer kännas att vara gammal.

Kommer jag vara frisk? Ledsen?
Kommer jag ångra saker jag aldrig gjort.

Och mest....

Kommer jag bara barnlös.

Herregud, om jag är barnlös, vem ska hälsa på mig då.

Som vanligt så pratade E lugnt med mig, sa att man inte ska tänka så mycket.

JAG VEEEET.


Och hur fan ska jag kunna bli gravid när vi inte bor ihop, frågar jag honom.

Jag får väl försöka tajma in när du har ägglossning då?

Ja, det gjorde mig lite glad att höra:)


Lite trisst också nu att mensen är på G och jag kommer ha mens hela vistelsen E är här...



Av batmanbebis - 3 augusti 2015 01:05

Tiden gick verkligen fort eftersom jag sov megalänge.

Mötte upp E i centrum och vi handlade.


Jag lagade detta!


 


Det är köttfärs som du formar runt något runt, jag tog ett glas..

Sen stekte jag, lök, chili, svamp, paprika i en panna.

Lindade in två skivor bacon.

Hällde i BBQ sås i "hålet" och sen grönsakerna

Toppade med ost.

In i ugnen 225 grader i ca 40 min.

Till det så blev det bulgur.


Alltså visst var det gott men det var så jävla mastigt på något sätt.



Vi såg filmen Meet me there, och det kan nog ha varit den sämsta filmen jag har sett...blä.


Imorgon ska vi försöka ta oss iväg och fiska.

Sen är det visst grilltajm i en park här i närheten.



Tack för den här dagen.


  

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards