batmanbebis

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2015

Så...trött

Av batmanbebis - 1 augusti 2015 08:12

Är mentalt trött...så jävla trött.

Jag vetinte hur jag ska ta kontroll över mitt liv.

Snart börjar jag jobba, då kryper verkligheten fram...Mitt liv.

Det är bra att få rutiner, jobba, nya kollegor, nya elever.

Men jag känner mig inte redo.

Är det för att jag är som jag är........rädd för det nya?

Jag vetinte.

Det är väl vanligt att inte vilja börja jobba igen efter semestern, men det känns annorlunda.

Jag tappar andan.

Jag känner att jag inte har någon kontroll över mitt liv, känns som att det håller på att spårar ur.


Och jag har ingen att prata med.

Jag känner att jag skulle vilja skriva ett brev till min syster.

Jag vetinte vad hon ska göra....och det är väl inte det att hon ska göra något...Jag vill bara få ur mig det.

Att någon ska veta.


Jag vetinte varför jag har sånt behov av att hon ska veta.

Men jag antar att detta är för jobbigt för att vara i det här ensam

Och hon är så smart och säger alltid kloka saker.


Min kompis hör av sig.

Hon flyttade till hus för något år sen...fick två barn tätt...Vi tappade väl kontakten lite.

Hon vill att jag kommer.

Hon saknar mig


Jag kan inte komma.

Jag får panik om jag tänker på det.

Jag försöker förklara, men hon förstår inte.

Hon har en ettåring och en bebis, jag klarar det inte.

"det är väl bara att komma?"...du får vara ledsen här också!


Jag vet.

JAG VET.

Fan, jag kan bara inte.


Nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mer....human...så jag kan ringa E.


Hur blev det såhär?
Hur blev jag ett känslovrak

Herregud, jag är så jävla rädd för min framtid.



Censur · Ego
 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

1 augusti 2015 08:59


God Morgon från mig och min katt Lucas !!!.

Du har det inte lätt nu och det är ok att gråta å visa känslor ibland det är naturligt !!!

Jag har en rätt klok Lillasyster också så det är bra att man har det i alla fall även fast man inte har några vänner typ !!!.

Du är inte Ensam om att vara rädd för Framtiden tyvärr !!! :-(

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

1 augusti 2015 11:24


Ok ska inte störa dig då !!!. Hej då !!!.

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

batmanbebis

1 augusti 2015 11:27

störa?
jaha
hejdå:)

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

1 augusti 2015 11:38


Har ju skrivit flera Kommentarer på dina inlägg om du inte märkt det med lite frågor typ å sådära å då tänker man att man kanske ska få svar på dom då men men .. skitsamma...

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

batmanbebis

1 augusti 2015 11:46

jag ser inga frågor.
och eftersom du läst min blogg så kan du nog se i vilket skick mitt mående är just nu

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

1 augusti 2015 11:52


MMmm men varför tar du emot Kommentarer då ????? :-(...

Jag mår skit också som du kan se om du ser på min Blogg !!!!!.

Jag mår skit varje dag !!!!.

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

batmanbebis

1 augusti 2015 12:09

varför jag tar emot kommentarer?
jag förstår inte din fråga.
jag tar emot kommentarer för respons på det jag skriver.
Det är tråkigt att du mår skit, och alla är vi olika..även när vi mår skit
Och min skit gör att jag blir sluten, kladdar ner mina tankar och går in i ett mörker..då får det ibland inte plats med svar på frågor...Inget personligt

 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

1 augusti 2015 12:26


Du är ju inte sluten om du skriver ut ditt inre liv som du gör nu....

Du pratar Bullshit bara !!!!!!!!!!!!!!

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

batmanbebis

1 augusti 2015 13:16

Okej:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards