batmanbebis

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2015

Breakdown

Av batmanbebis - 1 augusti 2015 07:55

Ja..

Vad ska jag säga...igår:


Åkte hemifrån strax före sex, hem till kompisen för att dricka vin innan karaoken.

Hon var där och jag tänkte väl egentligen inte mycket mer på det..

Skulle det bli kaos, eller skulle förra helgen spelas upp igen?

Det blev kaos.


Jag märkte hur min syn på henne förändrades desto mer jag drack, jag trodde faktiskt inte det handlade om alkoholen.

Jag vetinte vad vi pratade om egentligen men plötsligt började jag gråta....på balkongen

Rätt så jävla mycket faktiskt.

Hon klarade väl inte av det, för hon gick in igen...ut kommer min kompis och frågar vad som hände

Men det är ju just det, jag vetinte.

Kanske grät jag över situationen, eller över..........allt?

Vi skulle gå vidare och då väljer hon att gå hem

Jaha?

Hon körde nån jävla offer taktik och bara "nää det är bäst så"

Äh lägg av, kan vi inte ens umgås nu? Skit i mig då men dina andra kompisar.

Nä..nä..hon skulle hem.

Vi går ut.....sjunger, har faktiskt kul:)
Byter ställe....så är hon där.


Hon som påstår att hon skulle gå hem har alltså gått ut på en annan krog.

haha, alltså, jag blev så jävla sur.

Kan man inte ens vara ärlig?
Kunde hon inte isåfall sagt "jag drar till det andra stället kom om ni vill"

Hon var där, tillsammans med sin flickvän..så ...ja.

Vi kommer in...hon reser sig upp för att krama mig, jag puttar undan henne

Nu räcker det.

Hon puttar undan mig jämt mentalt så nu är det FAN dags för mig att sätta ner foten.

Jag är fan ingen drog som dödar...Jag är fan ingen man måste undvika.

Kan jag förstå att hon drog från oss/mig? ABSOLUT...hon kunde väl inte kontrollera sina lustar ellernåt.

Kan jag förstå att hon inte sa det utan ljög? nej.


Natten fortsätter och jag undviker henne till tusen.

Åker hem och hon skickar nåt sms, något fånigt för att få min uppmärksamhet.

Jag svarar inte.

Nej, nu får det faktiskt räcka.


Jag kommer i säng halv tre ..och..som alltid när jag lägger mig sent och har druckit så får jag knappt nån sömn.

Inte för att jag mår dåligt ellerså jag bara vaknar, och idag började jag sjunga i mitt huvud, gick inte att slappna av.


Sju vaknade jag, men ah.....det får bli att sova middag sen.


Fan, jag känner mig så jävla trasig med allt detta.

Jag vill ha hem E igen...men ah, ja måste stå mitt kast att jag bad honom flytta.

Han försöker bygga upp en egen tillvaro där han bor nu, så jag kan inte dra upp honom från det...Och kanske är detta bäst.


Men jag kan inte sluta tänka på att kanske skulle det bli annorlunda om vi bodde ihop igen?
Nu när vi vet hur det är att bo isär?



 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

1 augusti 2015 08:24


Hej igen...

Inga bilder på din Blogg ?????????!!!..Buhuu.. :-(

// Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

batmanbebis

1 augusti 2015 10:18

jo, finns nog bilder nånstans..du får titta mer noga

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards